کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار قم:

به خادمی زائران کریمه اهل بیت افتخار می‌کنیم

خبرگزاری فارس , 18 دی 1391 ساعت 8:52

قم نیوز: شهردار قم خدمت به زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل بیت را یک افتخار ارزشمند دانست و از اهتمام هیئت‌های مذهبی نسبت به رعایت نکات ایمنی در ایام محرم و صفر تقدیر کرد.


به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در دومین همایش شور آفرینان حسینی که در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد با تسلیت اربعین حسینی و رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام گفت: امیدواریم در این ایام که در دهه بصیرت واقع شده‌ایم خداوند به همه ما بصیرت و معرفت واقعی را اعطا کند.
 
وی با اشاره به تلاش خادمان دستگاه ابا عبدالله در ماه‌های محرم و صفر اظهار کرد: چه نعمتی از این بالاتر که خادم زائران و مجاوران کریمه اهل بیت باشیم.
 
شهردار قم با اشاره به اینکه شهر قم بنا بر روایات متقن شهر اهل بیت است اظهار کرد: ما به این خادمی می‌بالیم و امیدواریم توفیق داشته باشیم بتوانیم در این شهر تا زمانی که زنده هستیم خدمت گذار اهل بیت و مومنان عزاداران و شیعیان اهل بیت باشیم.
 
*محرم و صفر بی‌حادثه‌ای را سپری کردیم
 
وی خاطرنشان کرد: به سهم خودم از همه هیئت‌های عزاداری که با مجموعه مدیریت شهری همکاری داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
دلبری با تقدیر از توجه هیئت‌های مذهبی نسبت به رعایت اصول ایمنی گفت: محرم و صفر بی‌حادثه‌ای را در هیئت‌های مذهبی پشت سر گذاشتیم و در زمینه آتش سوزی و حوادث شاهد بروز حادثه نبودیم.
 
وی در ادامه اظهار کرد: امسال تمام هیئت‌های مذهبی در زمان اقامه نماز برنامه‌های خود را تعطیل کرده و هدف اصلی قیام امام حسین که برپایی نماز بود را احیا کردند که از سوی مسئولان ستاد نماز از این اقدام هیئت‌های مذهبی تقدیر می‌شود.

انتهای پیام /105/


کد مطلب: 10991

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/10991/خادمی-زائران-کریمه-اهل-بیت-افتخار-می-کنیم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir