دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : 10991
شهردار قم:

به خادمی زائران کریمه اهل بیت افتخار می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم خدمت به زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل بیت را یک افتخار ارزشمند دانست و از اهتمام هیئت‌های مذهبی نسبت به رعایت نکات ایمنی در ایام محرم و صفر تقدیر کرد.
شهردار قم، محمد دلبری.
شهردار قم، محمد دلبری.
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در دومین همایش شور آفرینان حسینی که در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد با تسلیت اربعین حسینی و رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام گفت: امیدواریم در این ایام که در دهه بصیرت واقع شده‌ایم خداوند به همه ما بصیرت و معرفت واقعی را اعطا کند.
 
وی با اشاره به تلاش خادمان دستگاه ابا عبدالله در ماه‌های محرم و صفر اظهار کرد: چه نعمتی از این بالاتر که خادم زائران و مجاوران کریمه اهل بیت باشیم.
 
شهردار قم با اشاره به اینکه شهر قم بنا بر روایات متقن شهر اهل بیت است اظهار کرد: ما به این خادمی می‌بالیم و امیدواریم توفیق داشته باشیم بتوانیم در این شهر تا زمانی که زنده هستیم خدمت گذار اهل بیت و مومنان عزاداران و شیعیان اهل بیت باشیم.
 
*محرم و صفر بی‌حادثه‌ای را سپری کردیم
 
وی خاطرنشان کرد: به سهم خودم از همه هیئت‌های عزاداری که با مجموعه مدیریت شهری همکاری داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
دلبری با تقدیر از توجه هیئت‌های مذهبی نسبت به رعایت اصول ایمنی گفت: محرم و صفر بی‌حادثه‌ای را در هیئت‌های مذهبی پشت سر گذاشتیم و در زمینه آتش سوزی و حوادث شاهد بروز حادثه نبودیم.
 
وی در ادامه اظهار کرد: امسال تمام هیئت‌های مذهبی در زمان اقامه نماز برنامه‌های خود را تعطیل کرده و هدف اصلی قیام امام حسین که برپایی نماز بود را احیا کردند که از سوی مسئولان ستاد نماز از این اقدام هیئت‌های مذهبی تقدیر می‌شود.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcjvhev.uqeyhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما