چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 11023
منبع : روابط عمومی شهرداری قم

تقدیر شهردار از حضور پرشور مردم ولایتمدار قم در مراسم تجدید بیعت با رهبر انقلاب

قم نيوز : قم نیوز: محمد دلبری، شهردار قم، در پیامی از حضور پر شور مردم ولایت مدار قم در مراسم تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) قدردانی کرد.
تقدیر شهردار از حضور پرشور مردم ولایتمدار قم در مراسم تجدید بیعت با رهبر انقلاب
 به گزارش قم نیوز، در پی حضور پرشور مردم ولایتمدار قم در دیدار با رهبر انقلاب و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی به مناسب سالگرد حماسه 19 دی، شهردار قم در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از ایشان، بر ضرورت تبعیت از ولایت تاکید کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
19 دی ماه هر سال، عطر رایحه شهادت در مشام مردم قم می‌پیچد. یاد و خاطره شهدای گرانقدری که در نوزدهم دی ماه سال 1356؛ با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند، زنده می‌شود و رایحه خوش ولایت که در دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری، استمشمام می‌شود، روحی دیگر در سرتاسر قم می‌دمد.

امسال نیز با حضور پر شور اقشار مختلف مردم قم، از علما و فضا حوزه علمیه گرفته تا نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شوراهای شهر و روستا و سایر قشرهای مختلف مردم قم، تجدید بیعت مردمی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای، پر شورتر از گذشته، برگزار شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم ولایتمدار قم، افزوده گردید.

حضور پرشور مردم قم در دیدار با مقام عظمای ولایت چنان بود که یاد و خاطره سال‌های جهاد و حماسه را بار دیگر در اذهان زنده کرد و نشانه بصیرت و شعور انقلابی مجاوران آستان کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه بود که با حضور خود، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادی داخلی آن زدند.

اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم قم در سنگر شهرداری، تشکر خود را از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه قم اعلام می‌دارم و از خداوند متعال توفیق روز افزون برای مردم شریف استان قم و عزت بیش از پیش برای نظام و انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی را آرزومندم.
شهردار قم
محمد دلبری

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcgwz9q.ak9qx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما