سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : 11000
از امروز آغاز شد

پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه قرآن و حدیث

قم نيوز : ثبت نام پذیرش دانشجو در رشته‌های علوم حدیث و علوم و معارف قرآن در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث آغاز شد.
پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه قرآن و حدیث
به گزارش قم نیوز، ثبت نام از داوطلبان برای پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی رشته‌های علوم و معارف قرآن و علوم حدیث از ۱۸ دی‌ ماه به مدت یک هفته آغاز شد.

داوطلبان برای ثبت نام در رشته مورد نظر می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دریافت فایل‌های سه‌گانه دفترچه راهنمای پذیرش بدون آزمون، مطابق راهنمایی‌های ارائه شده مراحل ثبت نام را طی کرده و نهایی کنند.

آشنایی با علوم و معارف قرآن و حدیث، دریافت مدرک کارشناسی مورد تائید وزارت علوم، گذراندن دوره از طریق اینترنت و بدون نیاز به حضور در کلاس، استفاده از معافیت تحصیلی برای داوطلبان و امکان تحصیل همزمان در دیگر مراکز یا رشته‌های آموزش عالی از جمله مزایای تحصیل در این مرکز است.

همچنین دانشجویان می‌توانند پس از پایان تحصیلات خود در مقطع کارشناسی، تحصیلات را بر اساس ضوابط آموزش عالی کشور در همین مرکز یا دیگر مراکز آموزش عالی کشور در مقاطع بالاتر ادامه دهند.

ثبت نام داوطلبان تحصیل در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۱-۹۲ (بهمن ماه امسال) از تاریخ دوشنبه ۱۸ دی‌ ماه آغاز شده و تا روز یکشنبه ۲۴ دی‌ ماه ادامه دارد و نتایج نهایی پذیرفته شدگان در هفته آخر بهمن ماه از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت vu.hadith.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbggb8.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما