پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 110106
منبع : ایسنا

دومین اعتکاف کادر نوجوان کانون‌های مساجد قم برگزار شد

قم نيوز : مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان قم با اشاره به مساجد در نظر گرفته شده برای دومین اعتکاف معارفی تشکیلاتی کادر نوجوان، گفت: در مسجد بقیه‌الله(عج) شهر قائم بیش از ۳۰۰ نفر برادر را در رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال معتکف می‌شوند و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نیز برای حدود ۲۰۰ معتکف خواهر در رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال در نظر گرفته شده است.
دومین اعتکاف کادر نوجوان کانون‌های مساجد قم برگزار می‌شود.
دومین اعتکاف کادر نوجوان کانون‌های مساجد قم برگزار می‌شود.
به گزارش قم نیوز،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، با اشاره به برگزاری دومین مراسم اعتکاف معارفی تشکیلاتی ویژه کادر نوجوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، بیان کرد: برنامه معنوی اعتکاف امسال به صورت ویژه برای کادر نوجوان در رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود که در برنامه‌های امسال تمرکز بر دو محور تشکیلات و مباحث معارفی است و همه این امور در جهت هویت بخشی به نوجوانان است.

وی با اشاره به مساجد در نظر گرفته شده برای دومین اعتکاف معارفی تشکیلاتی کادر نوجوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، گفت: مسجد بقیه‌الله(عج) شهر قائم از مساجدی است که دارای ظرفیت‌های لازم برای اعتکاف بوده و ما در این مسجد بیش از ۳۰۰ نفر برادر را در رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال معتکف خواهیم داشت و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بلوار فردوسی نیز برای حدود ۲۰۰ معتکف خواهر در رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال در نظر گرفته شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، ادامه داد: هدف از برنامه‌ریزی اعتکاف برای دهه هشتادی‌ها تثبیت و رشد نوجوانان در مسجد و در نهایت تربیت نیروهای متعهد برای آینده کشور است. ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم برای افراد شرکت کننده در این اعتکاف معارفی تشکیلاتی، برنامه بلند مدت دارد و برای این برنامه‌ها پیوست‌های مختلفی نیز تدارک دیده است.

یادآور می‌شود، دومین اعتکاف معارفی تشکیلاتی کادر نوجوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم و با همکاری کانون حضرت خدیجه کبری(س)، برنامه تلویزیونی سمت خدا، کانون‌های فرهنگی هنری بقیه‌الله(عج) و شهید آوینی و اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.
https://qomnews.ir/vdcgzz9q3ak9qq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما