قم نيوز : احمد حاجی زاده قمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: بر اساس آمار موجود، دشمنان ماهانه میلیون‌ها مطلب علیه انقلاب اسلامی در فضای مجازی تولید می‌کنند تا افکار نسل جوان ما را آن‌طور که می‌خواهند مدیریت نمایند.
احمد حاجی زاده قمی، رییس ستاد انتخابات استان قم و معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در دولت سیزدهم.
احمد حاجی زاده قمی، رییس ستاد انتخابات استان قم و معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در دولت سیزدهم.
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی‌زاده  روز پنجشنبه در پنجمین همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان گفت: دشمن عملیات روانی خود را از ماه‌ها قبل آغاز کرده تا با ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی، مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی دور کند. 

وی در ادامه با اشاره فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی درخصوص انتخابات اظهار داشت: معظم‌له ۴ مولفه رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری را برای انتخابات پیش‌رو محوریت دانستند لذا ما مسئولین موظفیم فرمایشات ایشان را محقق سازیم. 

تولید ماهانه میلیون‌ها محتوا علیه انقلاب در فضای مجازی 

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم و رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه گفت: بر اساس آماری موجود، دشمنان ماهانه میلیون‌ها مطلب علیه انقلاب اسلامی در فضای مجازی تولید می‌کنند تا افکار نسل جوان ما را آن‌طور که می‌خواهند مدیریت نمایند. 

وی ادامه داد: ملت شریف ایران به‌ویژه مردم انقلابی و متدین قم بدانند هر یک رأی آنان سرنوشت‌ساز خواهد بود و اگر ما پای صندوق‌های رأی نرویم این اجازه را داده‌ایم مثل دوران قبل از انقلاب آمریکایی‌ها برای ما تصمیم‌گیری کنند. 

حاجی‌زاده با بیان اینکه یک حکومت با حمایت مردم خود قدرتمند می‌شود اظهار داشت: اگر ما امروز عرصه انتخابات را خالی نماییم به این معناست که به خون صدها هزار شهید بی‌احترامی کرده‌ایم. 

وی افزود: صدها هزار جوان رشید در جنگ هشت سال دفاع مقدس پا به جبهه‌های حق علیه باطل گذاشته تا از حقوق مردم دفاع کنند، رشادت‌های آنان باعث شد امروز ما برای سرنوشت خود تصمیم‌گیری کنیم. 

وی گفت: در حال حاضر  همه  موظف به حضور در انتخابات هستند، ما از همه اقشار مختلف مردم همچون فرهنگیان، ورزشکاران و... دعوت می‌کنیم حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند. 

حاجی زاده در پایان گفت: امروز انتخابات آوردگاه مهم دیگری است که جوانان ورزشکار ما باید در آن نقش‌آفرینی کرده تا پرچم کشورمان را بالا ببرند. 

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه سالجاری در سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه قم برگزار می‌شود.
https://qomnews.ir/vdchzvnz-23nzzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما