پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب : 110147
سرمربی آنا صنعت قم:

جوانان رشد کرده در آناصنعت آینده فوتسال قم را تامین می کنند

قم نيوز : دیدار تیم های آناصنعت قم و گهر زمین سیرجان از چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتسال با پیروزی قمی ها همراه بود.
سرمربی آنا صنعت قم:جوانان رشد کرده در آناصنعت آینده فوتسال قم را تامین می کنند.
سرمربی آنا صنعت قم:جوانان رشد کرده در آناصنعت آینده فوتسال قم را تامین می کنند.
به گزارش قم نیوز،حسین صبوری عصر پنجشنبه در پایان دیدار تیم های آناصنعت قم و گهر زمین سیرجان در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در بازی امروز و در نیمه اول اگر می توانستیم از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنیم می توانستیم گل های بیشتری زده و اختلاف گل ها را با حریف خود بیشتر کنیم.

سرمربی آنا صنعت قم افزود: امروز برابر حریف خود سه امتیاز خیلی خوب را کسب کردیم و با شرایطی که داشتیم و تیم جوانی که داریم تاکنون نتایج بدی نداشته ایم و جایگاه تیم ما در جدول خوب است.

وی ابراز کرد: بازی با تیم سیرجان طبق پیش بینی هایی که از قبل داشتیم سنگین بود و گهر، تیم خیلی خوبی بود و بازیکنان ما با همه وجود با حریف جدال کردند.

صبوری افزود: از هواداران قمی فوتسال نیز تشکر می کنم که امروز یار کمکی خوبی برای تیم ما بودند.

سرمربی آنا صنعت قم گفت: اگر در نتایج درون و بیرون از خانه نوسان داریم به دلیل جوانی تیم آنا صنعت است و در دیدار مهم هفته گذشته برابر مس سونگون، چند بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نداشتیم.

صبوری افزود: امروز هم مجتبی نعمتی را در اختیار نداشتیم و امیرحسین اربابی دروازه بان جوان نا بسیار خوب کار کرد و در کل تیم ما جوان است و در جاهایی که نیاز به تجربه داریم مقداری به مشکل بر می خوریم.

سرمربی آنا صنعت قم ابراز کرد: امروز بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادند و شاهد یک بازی تاکتیکی از سوی بازیکنان آنا صنعت بودیم و یکی از پرمهره ترین تیم ها را شکست دادیم.
 
https://qomnews.ir/vdcbagb8zrhb88p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما