چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 110179
منبع : قم نیوز

رییس فدراسیون کشتی : کشتی قم از دیگر استان های مطرح عقب‌تر است

قم نيوز : علیرضا دبیر در دیدار با استاندار قم ،ضمن اشاره به عقب ماندن قم از استان های خوزستان و مازندان در تامین زیرساخت های کشتی ،به لزوم اقدام فوری در زمینه‌ی‌ ساخت باشگاه های جدید با کمک دولت و خیرین تاکید کرد .
رییس فدراسیون کشتی : کشتی قم از دیگر استان های مطرح عقب‌تر است.
رییس فدراسیون کشتی : کشتی قم از دیگر استان های مطرح عقب‌تر است.
به گزارش قم نیوز،علیرضا دبیر،رییس فدراسیون کشتی روز سه‌شنبه در دیدار با سیدمحمد آقامیری استاندار قم اظهار داشت: قم به باشگاه‌های جدید کشتی نیاز دارد و در این موضوع نیازمند استفاده از ظرفیت خیران و دولت برای جبران عقب ماندگی‌هاست.

وی بیان کرد: با نگاه مثبتی که استاندار قم دارد نسبت به توسعه کشتی در این استان دلگرم شدم و امیدوارم در مورد سه محله خطر خیز آسیب‌های اجتماعی شهر قم دستور لازم صادر شده تا سالن کشتی ساخته شود.

دبیر ابراز داشت: تاکید ما این است که در محلات ، باشگاه‌های کشتی ایجاد شود و کمتر به سمت کار متمرکز در یک خانه کشتی در یک منطقه برویم تا کشتی گیران نونهال و نوجوان در کمترین فاصله زمانی خود را از منزل به باشگاه برسانند.

وی با اشاره به اینکه قم در کشتی در حال عقب افتادن از استان‌های مطرح است گفت: اینکه درکشتی آزاد نونهالان، کشتی گیری از قم به تیم ملی دعوت شده نشان از آن دارد که جرقه توجه به کشتی آزاد در این استان زده شده‌است و این در حالیست که rم پیش از انقلاب آزادکاران مطرحی داشت.

رییس فدراسیون کشتی ادامه داد: در کنار قم، استان‌های خوزستان و فارس در کشتی فرنگی مطرح هستند و اکنون آن ۲ استان با سرعت بیشتری رو به جلو حرکت کرده و تعداد باشگاه بیشتری دارند و قم اگر اقدام عاجلی انجام ندهد از آنها نیز عقب می‌ماند.

وی افزود: قم پیش از این با یک باشگاه ورزشی که مختص کشتی بود فعال بود اما با همت شهرداری یک باشگاه دیگر هم اخیرا اضافه شده اما ۲ باشگاه، برای استان کشتی خیز قم کم است.

وی تاکید کرد که استان قم باید حداقل هشت باشگاه فعال در کشتی داشته باشد.
https://qomnews.ir/vdcguz9qyak9qq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما