يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : 110197
منبع : قم نیوز

معاون استاندار قم: از آموزش سینماگران انقلاب اسلامی حمایت می کنیم

قم نيوز : مقیمی گفت: در مجموعه استانداری از تمامی جریانات تولیدی که به نحوی آموزش سینماگران انقلاب اسلامی را به دنبال دارد، حمایت خواهیم کرد.
معاون استاندار قم،ابوالقاسم مقیمی
معاون استاندار قم،ابوالقاسم مقیمی
به گزارش قم نیوز،ابوالقاسم مقیمی، معاون استاندار قم عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این دوره جشنواره محصول حرکت رو به رشد نسل جدید سینماگر انقلابی است که حرکت آن از جریان اکران فیلم‌های انقلابی در سینمای سوره در حوزه هنری آغاز شد و با راه‌اندازی باشگاه سوره و جشنواره عمار و تولیدات فیلم‌های سیاسی و مطالبه‌گرانه نظیر «دیدن این فیلم جرم است» تداوم یافته است.

وی، ورود سینماگران جوان به عرصه سینمای انقلاب را امری ضروری دانست و افزود: این موضوع از رویش‌های سینماست و تحول چشمگیری در تطبیق جشنواره با اسم این جشنواره یعنی جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی وجود دارد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم بیان کرد: انقلاب اسلامی پسوند بلافاصل جشنواره فجر است و بسیار خرسندیم که امسال در جشنواره فجر شاهد تقویت سینمای انقلابی بودیم و امیدواریم این جریان رشد و شتاب بیشتری داشته باشد.

مقیمی اضافه کرد: در مجموعه استانداری از تمامی جریانات تولیدی که به نحوی آموزش سینماگران انقلاب اسلامی را به دنبال دارد، حمایت خواهیم کرد.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdcgyz9quak9qq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما