دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : 110202
آیت الله اعرافی:

بیداری ایمانی و انقلابی مردم راز پیشرفت ایران است

قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه با تشکر از حماسه آفرینی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حماسه بزرگ و رستاخیز مردمی در شرایط حساس منطقه، فصلی نو رقم زد و امیدی مضاعف برانگیخت.
مدیر حوزه‌های علمیه،آیت الله اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه،آیت الله اعرافی
به گزارش قم نیوز،مشروح پیام تقدیر و تشکر آیت الله علیرضا اعرافی از حماسه آفرینی مردم انقلابی و وفادار ایران اسلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم و ایاه نستعین، انه خیر ناصر و معین

ملت شریف و جوانان عزیز ایران و حوزویان و روحانیت محترم

با سلام و درود بر پیامبر اعظم (ص) و مولودهای مبارک ماه شعبان علیهم السلام و شهدای گرانقدر و امام شهیدان ره و با تبریک مناسبت‌های ماه شریف شعبان و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی.

به یاری خداوند مهربان و قادر متعال امروز شاهد شکوه حضور جوانان و نوجوانان و زنان و مردان سرافراز و مردم شجاع و هوشیار و بیدار و حماسه آفرین و ملت عزیز ایران و مسلمانان و مستضعفان در سراسر جهان بودیم و مردم فداکار و وفادار و سهامدار انقلاب در آینه زلال و افق روشن اسلام و ایران شاداب و با نشاط و با شور و هیجان خوش درخشیدند.

با تماشای جلوه‌ها و صحنه‌های حضور طیف رنگارنگ مردم عزیزمان و آفرینش تابلو وحدت و انسجام و روح ایثار و مقاومت در هر بیننده منصف حس غرور و افتخار بر انگیخته می‌شد.

این حماسه بزرگ و رستاخیز مردمی در شرایط حساس منطقه و به رغم همه کینه افروزی دشمنان ایران و اسلام و با وجود همه سختی‌ها فصلی نو رقم زد و امیدی مضاعف برانگیخت؛ باید از اعماق وجود و سویدای قلب اشک شوق ریخت و بر این مردم آگاه و هوشیار درود فرستاد و آفرین و سپاس گفت و پیشانی خضوع و شکر بر آستانه ذات کبریایی حضرت حق سایید.

این روح جهادی و فرهنگ حماسی و رویکرد هم افزایی و وحدت در انتخابات پیش رو و در تحقق همه برنامه‌های کشور و رشد و پیشرفت گسترده‌تر آن ساری و جاری گردد و مسؤولان خدوم از این سرمایه بزرگ مردمی قدردانی و بر خدمت بهتر و بیشتر بیافزایند.

این امواج انسانی و فریادهای آسمانی و بیداری ایمانی و آتشفشان انقلابی نقطه قوت و پشتوانه اقتدار و راز پیشرفت ملت بزرگ ایران و امت اسلام و سرمایه‌ای عظیم برای فائق آمدن بر چالش‌ها و مشکلات پیش روی میهن و انقلاب اسلامی است و هموار کننده مسیر پیمایش گام دوم انقلاب که در بیانیه رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی ترسیم شده است، بشمار می‌آید و رجاء واثق است این حضور خردمندانه و شکوهمند در انتخابات اسفند ماه برگی زرین دیگری در کارنامه قطور انقلاب اسلامی رقم بزند و به پشتوانه این اقتدار محور مقاومت و امت اسلام بر استکبار و صهیونیزم جهانی شاهد پیروزی فزونتر باشد. بفضله و منه.

از همه طبقات و گروه‌های مختلف ملت به ویژه دانشجویان و دانش آموزان و جوانان عزیز و روحانیون و مبلغان و حوزویان ارجمند و گروه‌های جهادی و تبلیغی تقدیر و تشکر می‌نمایم.

درود خدا و فرشتگان آسمان بر همه فجر آفرینان و حماسه سازان بهمن و اسفند سال ۱۴۰۲
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdcdzz0fxyt0fx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما