شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : 110373
منبع : ایسنا
آیت‌الله سبحانی:

ساختمان سازی نباید منحصر به آپارتمان‌سازی شود

قم نيوز : آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید ضمن تقدیر از اقدامات و عملکرد مدیریت استان قم در حوزه‌های مختلف گفت: این روزها شاهد انبوه‌سازی آپارتمان در قم هستیم، نکته‌ قابل توجه این است که ساختمان‌سازی نباید به صورت کامل به سمت آپارتمان‌سازی برود بلکه باید ویلایی‌سازی هم در دستور کار شما باشد.
مراجع عظام تقلید، ایت الله سبحانی
مراجع عظام تقلید، ایت الله سبحانی
به گزارش قم نیوز،آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار با سیدمحمد آقامیری استاندار قم که امروز ۱۱ فروردین‌ماه برگزار شد، بعد از ارائه گزارش‌های استاندار قم از عملکرد مدیریت استان در سال گذشته، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد نماینده عالی دولت در قم، بیان کرد: امیدواریم سایر استانداران نیز در مدیریت خود مانند شما موفق باشند تا معیشت و زندگی مردم در رفاه بهتری قرار گیرد.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل‌ استانداری قم، وی با اشاره به وضعیت کشاورزی در استان قم مطرح کرد: تعدادی از باغات قم بنا به دلایل متعددی از بین رفته است؛ باتوجه به اینکه انار و انجیر قم جزء محصولات مرغوب به‌شمار می‌رود نسبت به کاشت بیشتر این دو میوه در قم باید توجه ویژه شود.
 
آیت‌الله سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از وضعیت ساختمان‌سازی در شهر قم، عنوان کرد: این روزها شاهد انبوه‌سازی آپارتمان در قم هستیم، نکته‌ قابل توجه این است که ساختمان ‌ازی نباید به صورت کامل به سمت آپارتمان‌سازی برود بلکه باید ویلایی‌سازی هم در دستور کار شما باشد.
 
وی در ادامه همچنین با انتقاد از افزایش نرخ کرایه تاکسی در استان قم گفت: گزارش‌هایی مبنی بر افزایش بی‌رویه نرخ کرایه تاکسی‌ها در قم به ‌دست ما رسیده که این مسئله سبب نارضایتی مردم شده، ‌ما انتظار داریم نسبت به این موضوع اقدمات فوری انجام دهید.
 
استاندار قم نیز در این دیدار بیان کرد: در بدو ورود به استان رسیدگی به مسائل فرهنگی، معیشتی و مسکن را جزء اولویت‌های خود قرار داده و به همه معاونان و مدیران کل دستگاه‌ها دستور دادیم در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
 
آقامیری افزود: دغدغه اصلی ما این است در فرصتی که نصیبمان شده توفیق خدمت به مردم را داشته باشیم تا بتوانیم مشکلی از مشکلات مردم شریف، متدین و انقلابی قم را حل کنیم.
https://qomnews.ir/vdccmxqs12bqs18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما