يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 11117
حواشی پیش از دیدار صبا و پرسپولیس در قم

استقبال سرد قمی‌ها از گل محمدی

قم نيوز : قم نیوز: استقبال سرد برخی از تماشاگران قمی از تیم پرسپولیس و در راس آن یحیی گل محمدی سرمربی این تیم مهمترین خبر حاشیه‌ای از لحظه حضور سرخپوشان پایتخت در شهر مقدس قم بود.
استقبال سرد قمی‌ها از گل محمدی
به گزارش قم نیوز، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای مصاف هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با صبای قم عصر شنبه وارد قم شد اما به هیچ عنوان و بر خلاف انتظار استقبال خوبی از سرخپوشان صورت نگرفت.

استقرار کاروان پرسپولیس در نزدیکی حرم مطهر کریمه اهل بیت (س)
اینکه تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران در بازی‌های لیگ برتر وقتی به شهرهای مختلف کشورمان می‌روند معمولا به گرمی مورد استقبال علاقمندان به فوتبال قرار می‌گیرند به امری کاملا عادی تبدیل شده است اما این بار در قم پذیرایی خوبی از تیم پرسپولیس تهران انجام نپذیرفت.

شاگردان یحیی گل محمدی که بعد از تمرینات ظهر روز شنبه در تهران با یک دستگاه اتوبوس راهی قم شده بودند تا در هتل محل اقامت خود مستقر شده و آماده دیدار روز یکشنبه بیست و چهارم دی ماه با صبای قم شوند، به سردی از سوی فوتبال دوستان قمی مورد استقبال قرار گرفتند.

پرسپولیسی‌ها هتل محل اقامت خود را در نزدیکی حرم مطهر حضرت معصومه (س) انتخاب کرده‌اند و به همین خاطر عده زیادی از دوستداران فوتبال با اطلاع از این موضوع در مقابل هتل پرسپولیس منتظر ورود این تیم بودند اما شاید کسی تصور اینکه استقبال خوبی از آنها صورت نگیرد را نمی‌کرد.

دلخوری قمی‌ها از گل محمدی به خاطر رهایی صبا و پیوستن به پرسپولیس
بیشترین دلیل برخورد سرد فوتبال دوستان قم با کاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران، دلخوری هواداران قمی از یحیی گل محمدی سرمربی این تیم بود که در آغاز بازی‌های این فصل لیگ برتر هدایت صبای قم را بر عهده گرفت اما در میانه راه صبا را به مقصد پرسپولیس ترک کرد.

صبای قم تیمی است که دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را با انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی و با انتخاب بازیکنان از سوی وی آغاز کرد اما این مربی در میانه راه پیشنهاد وسوسه انگیز مربیگری در تیم پرسپولیس تهران را به ادامه همکاری با تیم فوتبال صبای قم ترجیح داد.

گل محمدی تا بازی صبای قم در مقابل نفت تهران در هفته نهم لیگ برتر فوتبال هدایت صبای قم را بر عهده داشت و در شرایطی صبا را رها کرد و از این تیم راهی پرسپولیس تهران شد که صبای قم جایگاه صدرنشینی خود را تا رده سیزدهم جدول از دست داد و در شرایطی بحرانی قرار گرفت.

سرمربی سرخپوشان در نشست خبری حاضر نشد
این اتفاقات موجب شد تا هواداران فوتبال از یحیی گل محمدی به خاطر پایبند نبودن به تعهداتش در خصوص باشگاه صبای قم و تیم مورد علاقه آنها به شدت دلخور شده و به محض ورود به قم به سردی از سرمربی سرخ‌ها استقبال کنند، هر چند باید منتظر بازی امروز ماند و دید که در روی سکوها چه استقبال و برخورداری با گل محمدی از سوی تماشاگران خواهد شد.

گل محمدی نیز به دلیل این اتفاقات در حالی که قرار بود راس ساعت ۱۸ در باشگاه صبای قم حضور یافته و در نشست خبری پیش از بازی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت تیم پرسپولیس تهران برای مصاف با صبای قم باشد، ترجیح داد در این نشست خبری شرکت نکند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdca06n6.49n6615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما