يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 11132

8 تن رب گوجه فرنگی فاسد در قم کشف شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم از کشف هشت تن رب گوجه فرنگی فاسد در قم خبر داد.
8 تن رب گوجه فرنگی فاسد در قم کشف شد
به گزارش قم نیوز، مجتبی احمدزاده با اشاره به بازدیدهای مستمر و سرزده کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی این معاونت گفت: از یک واحد تولیدی مواد غذایی بیش از هشت تن رب گوجه فرنگی فاسد و غیرقابل مصرف کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه با هوشیاری و اقدام به موقع کارشناسان این دانشگاه از توزیع میزان رب گوجه فرنگی در بازار جلوگیری شد اظهار کرد: در همین زمینه پرونده‌ای تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه بازرسان و کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی و اداره امور دارو و مواد اعتیاد آور آماده راهنمایی شهروندان در خصوص سئوالات مربوط پیرامون هر یک از این حوزه‌ها هستند اظهار داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه سئوال، انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت در زمینه دارویی را در هر ساعتی از شبانه روز با شماره ۶۷۰۶۴۴۳ در میان بگذارند و مشاوره‌های لازم را از کارشناسان دریافت کنند.

وی افزود: کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی قم با شماره ۶۷۰۶۴۴۴ آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت و همچنین پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی به صورت شبانه روزی هستند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchiznz.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما