کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حادثه در روستای سیرو قم

کودک چهار ساله در استخر غرق شد

خبرگزاری فارس , 2 بهمن 1391 ساعت 14:59

قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: روز گذشته کودک چهارساله‌ای در اثر غرق شدن در استخر منزل در روستای سیرو از توابع بخش کهک قم درگذشت.


به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی اظهار داشت: متأسفانه با وجود تلاش‌های مأموران اورژانس برای احیا و زنده ماندن، این کودک جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به حادثه حریق خودرو در یکی از خیابان‌های قم افزود: این حادثه دو مصدوم برجای گذاشت که با حضور مأموران اورژانس و پس از انجام اقدامات اولیه برای تکمیل درمان به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

واژگونی دو دستگاه خودرو در روز‌های گذشته
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: واژگونی یک دستگاه خودرو حد فاصل شهرک قدس به جمکران منجر به کشته شدن راننده این خودرو و مصدوم شدن دو نفر از سرنشینان شد.

فراهانی در خصوص حوادث شاخص هفته گذشته ابراز کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت در محور سلفچگان، راننده این خودرو به علت شدت جراحات و آسیب‌های وارده در دم جان سپرد.

مرگ دو عابر پیاده در جاده‌های برون شهری
وی اضافه کرد: در هفته گذشته برخورد خودرو با عابر پیاده در جاده قم ـ اراک منجر به فوت عابر شد و همچنین حادثه مشابهی در کیلومتر ۱۵ جاده قدیم قم ـ تهران موجب شد عابر پیاده جان خود را از دست بدهد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: مسمومیت با گاز CO در هفته گذشته منجر به مصدوم شدن ۲۰ نفر شده که یکی از این افراد در اثر مسمومیت جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 11359

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/11359/کودک-چهار-ساله-استخر-غرق

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir