دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : 11359
حادثه در روستای سیرو قم

کودک چهار ساله در استخر غرق شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: روز گذشته کودک چهارساله‌ای در اثر غرق شدن در استخر منزل در روستای سیرو از توابع بخش کهک قم درگذشت.
کودک چهار ساله در استخر غرق شد
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی اظهار داشت: متأسفانه با وجود تلاش‌های مأموران اورژانس برای احیا و زنده ماندن، این کودک جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به حادثه حریق خودرو در یکی از خیابان‌های قم افزود: این حادثه دو مصدوم برجای گذاشت که با حضور مأموران اورژانس و پس از انجام اقدامات اولیه برای تکمیل درمان به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

واژگونی دو دستگاه خودرو در روز‌های گذشته
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: واژگونی یک دستگاه خودرو حد فاصل شهرک قدس به جمکران منجر به کشته شدن راننده این خودرو و مصدوم شدن دو نفر از سرنشینان شد.

فراهانی در خصوص حوادث شاخص هفته گذشته ابراز کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت در محور سلفچگان، راننده این خودرو به علت شدت جراحات و آسیب‌های وارده در دم جان سپرد.

مرگ دو عابر پیاده در جاده‌های برون شهری
وی اضافه کرد: در هفته گذشته برخورد خودرو با عابر پیاده در جاده قم ـ اراک منجر به فوت عابر شد و همچنین حادثه مشابهی در کیلومتر ۱۵ جاده قدیم قم ـ تهران موجب شد عابر پیاده جان خود را از دست بدهد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: مسمومیت با گاز CO در هفته گذشته منجر به مصدوم شدن ۲۰ نفر شده که یکی از این افراد در اثر مسمومیت جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdci3paz.t1azw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما