دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : 11376
همزمان با نهم ربیع الاول

گردهمایی بزرگ دانشجویان مهدی یاور برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با نهم ربیع الاول به عنوان روز دانشگاه، مهدویت و انتظار گردهمایی بزرگ دانشجویان مهدی یاور با عنوان همایش عصر آفتاب در مهدیه مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
گردهمایی بزرگ دانشجویان مهدی یاور برگزار شد
به گزارش قم نیوز، همزمان با نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) گردهمایی بزرگ دانشجویان مهدی یاور دانشگاه‌های سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

محمد قربانی دبیر برگزاری این گردهمایی در ابتدای این مراسم که عصر امروز برگزار شد به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: این گردهمایی با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ ناب و اصیل مهدویت در بین دانشجویان، تجدید بیعت با بقیه الله(عج)، تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و بیعتی دوباره با رهبر فرزانه انقلاب پنجمین سال برگزاری خود را پشت سر می‌گذارد.

وی ادامه داد: این همایش با مشارکت و همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، شورای عالی فعالیت‌های قرآنی و برخی دیگر از دانشگاه‌ها و نهادهای فرهنگی کشور با مساعدت تولیت مسجد مقدس جمکران همه ساله در سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) برپا می‌شود.

دبیر همایش عصر آفتاب با اشاره به حضور بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان کشور در این همایش گفت: با توجه به تبلیغات اندکی که از سوی دبیرخانه این مراسم صورت می‌گیرد هر ساله شاهد حضور پرشور دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور در این مراسم هستیم.

وی افزود: این فعالیت‌ها در واقع شروعی برای هماهنگی بیشتر و منسجم‌تر فعالیت‌های مهدوی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور است.

آغاز فعالیت قرارگاه فرهنگی انتظار در دانشگاه‌های کشور
قربانی خاطر نشان کرد: امروز به مناسبت نهم ربیع و نامگذاری ویژه این روز به اسم دانشگاه، مهدویت و انتظار قرارگاه فرهنگی انتظار با هدف انجام فعالیت‌های مهدوی و ساماندهی این فعالیت‌ها در مراکز آموزش عالی و دانشگاهی در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز و حجت الاسلام مرتضی وافی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در جمع دانشجویان سخنرانی کردند و در خاتمه مراسم عهدنامه دانشجویان مهدی یاور توسط معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران قرائت شده و دانشجویان با فریاد «الله اکبر» با امام عصر (عج) تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdch-xnz.23nzqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما