پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۲۷
کد مطلب : 11436

زیارت مجازی در وب سایت جمکران راه‌اندازی شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر رسانه‌های دیجیتال مسجد مقدس جمکران از راه‌اندازی بخش زیارت مجازی در وب سایت رسمی جمکران خبر داد.
زیارت مجازی در وب سایت جمکران راه‌اندازی شد
به گزارش قم نیوز، امیر افضلی اظهار کرد: یکی از کاربردهای فضای وب، مجازی‌سازی و شبیه‌سازی است که به شیوه‌های مختلف در بستر وب صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: وب‌سایت مسجد مقدس جمکران از سال‌های گذشته بر روی این فناوری ایده‌پردازی داشته و با تعدادی از متخصصین و کارشناسان این امر همفکری و تبادل‌نظر کرد و در مهرماه سال جاری امیرحسین حدادیان زنجانی که یکی از عکاسان بین‌المللی و توانمند کشورمان است، برای انجام این کار به صورت افتخاری اعلام آمادگی کرد و در موقعیت مناسب آب و هوایی، عکاسی این مجموعه با تکنیک کروی انجام شد و پس از انجام کارهای فنی خروجی آن روز نهم ربیع‌الاول همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) بر روی وب سایت رسمی مسجد مقدس جمکران قرار گرفت.

مدیر رسانه‌های دیجیتال مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: این محصول در نسخه اولیه دارای ۱۳ پلان از اماکن مختلف مسجد مقدس جمکران را دربر دارد و در آینده‌ای نزدیک ضمن تکمیل اماکن باقی مانده در دو نسخه محافظ صفحه نمایش (اسکرین‌سیور) و نسخه نرم‌افزاری با کیفیت در قالب DVD به مخاطبین عرضه خواهد شد.

افضلی تصریح کرد: افرادی که تا به حال نتوانسته‌اند مسجد مقدس جمکران را ببینند، می‌توانند تصویرسازی دقیقی از این مکان مقدس داشته باشند. همچنین اماکنی که ویژه برادران یا خواهران است و عموم مردم نمی‌توانند از آنجا بازدید کنند در این مجموعه قابل رؤیت است.

وی در پایان عنوان کرد: چندین پروژه بزرگ دیگر در واحد رسانه‌های دیجیتال مسجد مقدس جمکران در حال تکمیل و راه‌اندازی است که با عنایت حضرت ولی عصر(عج) در آینده به تدریج ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcepe8z.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما