شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 11456
به همت شهرداري قم صورت مي گيرد

نور افشانی آسمان شهر قم در شب میلاد نبي مكرم اسلام

قم نيوز : قم نیوز: مديركل روابط عمومي و بين الملل شهرداری قم از اجرای نورافشانی آسمان شهر قم در شب هفدهم ربيع الاول همزمان با میلاد حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي و امام جعفر صادق(ع) خبر داد.
نور افشانی آسمان شهر قم در شب میلاد نبي مكرم اسلام
به گزارش قم نیوز، علي حاجي رضا با اعلام اين خبر گفت : با انجام موافقت و تأیید شورای تأمین استان و هماهنگی های صورت گرفته، در شب هفدهم ربيع الاول همزمان با شب ولادت باسعادت پيامبر اكرم و امام جعفر صادق(س)، شاهد نورافشانی آسمان شهر قم خواهیم بود.

وي ضمن اشاره به انگيزه شهرداري قم در برگزاري مراسم نورافشاني در سطح محلات شهر قم اظهار داشت:با توجه به دستور شهردار كلانشهر قم مبني بر ايجاد شور و نشاط اجتماعي و ايجاد فضاي شاد و مفرح براي شهروندان ما را بر آن داشت تا در مراسم و اعياد مختلف نسبت به نورافشاني آسمان شهر قم اقدام نماييم.

وي در خصوص اقدامات انجام شده توسط شهرداري قم در زمينه نورافشاني آسمان شهر ، به ۷ مناسبت اشاره كرد و اذعان داشت:در شب عيد سعيد غدير خم،شب ميلاد حضرت معصومه(س)،ولادت باسعادت امام رضا(ع)،رونمايي از ضريح مطهر امام حسين(ع)، عيد سعيد فطر ،ولادت حضرت امام حسين(ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت مهدي(عج) آسمان شهر قم نورافشاني شد.

مديركل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم خاطرنشان كرد:رويكرد شهرداري قم انجام نورافشاني شهر از تمام محلات شهر مي باشد لذا اين اقدامات تاكنون در بوستان علوي،كوه خضر نبي و بوستان بنيادي انجام شده و امشب مناطق يك و شش به همت شهرداري قم نورافشاني خواهد گرفت.

حاجي رضا در خطاب به شهروندان افزود : با توجه به اینکه برنامه نورافشانی آسمان از هر لحاظ عاری از خطر می باشد، لذا مجدداً از شهروندان محترم تقاضامندیم با مسئولان مربوطه در زمان اجرای برنامه مذکور همکاری نموده و جهت کم کردن خطر های احتمالی از نزدیک شدن به محل پرتاب راکت های نور افشانی جداً خودداری نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه نور افشانی آسمان شهر قم در ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه شب نهم بهمن ماه سال جاری در ميدان رسالت در منطقه يك و شاهزاده جعفر(ع) در منطقه شش اجرا خواهد شد.

گفتني است: مراسم نورافشاني در دهه فجر و شب ۲۲بهمن نيز در ساير مناطق هشت گانه شهري انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcg3t9q.ak9qn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما