يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 11477
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم خبر داد

صنعت قم در بین نامداران صنعت و تجارت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از انتخاب یک واحد صنعتی از استان قم در پنجمین گردهمایی بین‌المللی نامداران صنعت و تجارت ایران خبر داد.
صنعت قم در بین نامداران صنعت و تجارت
به گزارش قم نیوز، یونس عالی‌پور افزود: گردهمایی بین‌المللی نامداران صنعت و تجارت ایران برای پنجمین سال متوالی به پشتوانه تجار و صنعتگران نام آشنای کشورمان در عرصه تولید و صادرات با هدف ارتقاء سطح کیفیت کالا و بالا بردن ظرفیت تولید و فروش محصولات در بازارهای داخلی و همچنین ورود حرفه‌ای به بازارهای بین‌المللی با حضور هیئت‌های تجاری از کشورهای چین، ترکیه، عراق و افغانستان برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این گردهمایی که با هدف انتخاب بزرگان و نامداران عرصه صنعتی و تجاری در سطح بین المللی انجام می‌شود از شرکت تندر شهاب که از واحدهای مطرح استان قم و مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه است با اهدا لوح طلایی تجلیل شد و نام این شرکت در رده مدیران برتر صنعتی به ثبت ملی رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تصریح کرد: این شرکت بزرگ صنعتی در سال‌های اخیر با اهتمام به صادرات و اجرای پروژه‌های مختلف صنعتی در سطح کشور و در مناطق آزاد تجاری از جمله کیش و سایر نقاط توانسته است جایگاه ایده آلی در سطح بین المللی از آن خود کند.

عالی‌پور خاطرنشان کرد: در این گردهمایی شرکای تجاری ایران در امر صادرات و واردات به همراه هیئت‌های تجاری ترکیه، عراق و افغانستان حضور داشتند و علاوه بر این حضور بازرگانان، رایزنان بازرگانی و مسئولان اتاق‌های مشترک کشورهای یاد شده در فضای کاملا تخصصی برای تبادل اطلاعات و رفع نیازهای مشترک هرچه بیشتر با فعالان اقتصادی ایران حائز اهمیت بود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjaxev.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما