دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 11507
معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم:

نمایشگاه کتاب ویژه زائران در قم بر پا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم گفت: در نظر داریم در ایام نوروز که جمعیت زیادی از زائران در قم حضور خواهند داشت نمایشگاه ویژه‌ای برای عرضه کتاب و سایر محصولات فرهنگی برپا شود.
نمایشگاه کتاب ویژه زائران در قم بر پا می‌شود
به گزارش قم نیوز، محسن محرری در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب قم با اشاره به حضور گسترده ناشران قم و سایر شهرها در نمایشگاه کتاب اظهار کرد: به نظر می‌رسد هر ساله کیفیت و کمیت این نمایشگاه ارتقاء پیدا می‌کند.

وی افزود: نمایشگاه کتاب قم نمایشگاهی شناخته شده بوده و مردم هم منتظر هستند تا این گردهمایی بزرگ فرهنگی برپا شود تا برای تهیه کتاب‌های مورد نیاز خود اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم با بیان اینکه قم دارای دلیل ظرفیت فرهنگی و معنوی فراوانی است گفت: در طرح بلوار پیامبر اعظم(ص) احداث ساختمان‌های زیادی پیش بینی شده که می‌توان فضایی را برای ساخت نمایشگاه دائمی کتاب نیز در این مکان در نظر گرفت.

وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب استان قم همواره مشتریان دائمی خود را از میان مردم قم دارد اما به دلیل زائر پذیر بودن استان نیاز به معرفی این‌گونه نمایشگاه‌ها به گردشگران احساس می‌شود هرچند بهمن ماه زمان خاصی برای مسافرت ندارد و در حال حاضر تعداد مسافران و زائران حاضر در قم کم هستند.

محرری اضافه کرد: در نظر داریم در ایام نوروز که جمعیت زیادی از زائران در قم حضور خواهند داشت نمایشگاه ویژه‌ای برای عرضه کتاب و سایر محصولات فرهنگی برپا شود تا هدایای فرهنگی خوبی در اختیار زائران قرار گیرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcd5k0f.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما