سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : 11544
مرفاوی پس از توقف صبا:

کنترل خوبی بر جریان بازی داشتیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: کنترل خوبی بر جریان بازی داشتیم و اگر کمی دقیق تر بودیم قطعا در این بازی برنده بودیم.
کنترل خوبی بر جریان بازی داشتیم
به گزارش قم نیوز، عبدالصمد مرفاوی غروب سه‌شنبه بعد از پایان دیدار تیم های فوتبال صبای قم و تراکتور سازی تبریز در بیست و چهارمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در کنفرانس خبری این بازی که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، تصریح کرد: ما با تیمی که خوب فوتبال بازی می کند، رقابت کردیم چون آنها در بالای جدول رده بندی هستند و به نظر من یکی از تیم های شایسته لیگ محسوب می شوند.

وی ادامه داد: تراکتور سازی تبریز با داشتن بهترین خط حمله لیگ برتر امسال یکی از تیم های هجومی به شمار می رود که در کار حمله تیم خوبی است، طبیعتا بازی کردن با چنین تیمی سخت و نفس گیر است و برای بردن باید تلاش و دقت زیادی داشت.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: به نظر من بازی خوبی از سوی هر دو تیم ارائه شد، هر دو تیم به دنبال گل زدن بودند و بازی در مجموع سرعتی و پرتحرک بود، ما در این دیدار نمایش خوبی داشتیم و می توانستیم اگر با دقت بیشتر ضربات آخر را می زدیم، حتی برنده این بازی باشیم.

وی در ادامه به عدم تمرکز لازم در بین مهاجمان تیمش در زدن ضربات نهایی اشاره کرد و یاد آور شد: به نظر من در بسیاری از صحنه های مهم بازی به دلیل اینکه بازیکنان ما تمرکز خوبی نداشتند موقعیت ها را به سادگی از دست دادند.

مرفاوی بیان کرد: ما در تمرینات کارهای ترکیبی را به خوبی انجام می دهیم اما در هنگام مسابقه و در لحظاتی که باید با اتخاذ بهترین تصمیم سرنوشت بازی را رقم بزنیم اینگونه نیستیم و به همین خاطر خودمان را از گلزنی محروم می کنیم و در عوض به تیم مقابل شانس حمله می دهیم.

وی در ادامه به وضعیت بازیکنان خط حمله صبای قم اشاره کرد و افزود: بعد از درخششی که ایمان رزاقی راد در بازی با صنعت نفت آبادان داشت روی این بازیکن برای دیدار با تراکتور سازی تبریز حساب ویژه ای باز کرده بودم اما پزشکان تیم شرایط وی را برای این بازی مناسب ندانستند، اما سلیمان فلاح و مومنی جایگزین وی شدند و تا آنجا که انتظار ما بود خوب بودند هر چند می توانستند بهتر باشند.

لازم به ذکر است: تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین بازی خانگی خود با تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز به تساوی بدون گل رضایت داد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdceen8z.jh8zei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما