شنبه ۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : 1157
با بهسازی محله چهل اختران؛

امامزاده موسی مبرقع به مرکز زیارتی تبدیل می‌شود ‌

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه یک قم گفت: با بهسازی و احیای محله چهل اختران، امامزاده موسی مبرقع به مرکز فرهنگی و زیارتی تبدیل خواهد شد.
امامزاده موسی مبرقع به مرکز زیارتی تبدیل می‌شود ‌
به گزارش قم نیوز، مجید متین فر با بیان اینکه ۷۰ درصد بافت فرسوده شهری در منطقه چهل اختران است، اظهار کرد: با توجه به این مسئله، موضوع توسعه و تعریض منطقه را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: اجرای پروژه ادامه بلوار شهید روحانی به طول ۸۰۰ متر مربع یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری منطقه یک است که از سال گذشته با تملک اراضی واقع در مسیر گشایشی به وجود آمد و پروژه ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

شهردار منطقه یک قم، تصریح کرد: با اجرای این پروژه، حد فاصل میدان میرزای قمی تا بلوار ۱۵ خرداد بازگشایی شده و کمک شایانی به رفع مشکل خیابان آذر و احیای بافت فرسوده مسیر می‌کند.

وی ادامه داد: ابتدای کار را با یک میلیارد ریال در نظر گرفته و حدود ۲۰ میلیارد ریال برای آن پیش بینی کردیم.

متین فر بهسازی و احیای محله چهل اختران را یکی دیگر از پروژه‌های شهرداری منطقه یک برشمرد و گفت: این محدوده با مساحت بیش از ۴۳ هزار متر مربع طراحی شده است که با اجرای این پروژه، امامزاده موسی مبرقع تبدیل به مرکز فرهنگی و زیارتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: هزینه این پروژه ۱۵ میلیارد تومان پیش بینی شده است که ۵ میلیارد تومان آن را استانداری، ۵میلیارد تومان را اداره کل مسکن و شهرسازی و ۵ میلیارد تومان را نیز شهرداری پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.tdyiw6dyegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما