سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 11680
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد

تصویب بودجه 318 میلیاردی سازمان میادین قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: بودجه سازمان میادین شهرداری کلانشهر قم با رقم معادل 318 میلیارد ریال تصویب شد.
تصویب بودجه 318 میلیاردی سازمان میادین قم
به گزارش قم نیوز، حسن قنبری گفت: پس از جلسات متعدد با کارشناسان واحدهای مختلف سازمان و تعیین اهداف پیش رو در سال ۹۲، ضمن افزایش دو برابری نسبت به سال ۹۱، بودجه سازمان با رقمی معادل ۳۱۸ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال در هیئت مدیره سازمان به تصویب رسید.

وی با تاکید بر مشارکت بخش خصوصی در پیشبرد اهداف سازمان اظهار داشت: پیش بینی می‌شود با حضور بخش خصوصی در فعالیت‌های سازمان ضمن تحقق بودجه مصوب قدم بزرگی در تغییر رویکرد سازمان به عنوان نهادی بازرگانی - تجاری برداریم.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم افزود: پس از کارشناسی دقیق و بررسی توان و ظرفیت‌ها و همچنین اهداف و رسالت‌های سازمان و سخنان شهردار در خصوص ایجاد مراکز تجاری، زیرساخت‌های شهری و بازارهای منطقه‌ای افزایش دو برابری بودجه را شاهد بودیم.

وی با اشاره به اساسنامه سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری عنوان کرد: کنترل قیمت‌های اقلام ضروری، میوه و تره‌بار و سایر مایحتاج شهروندان از جمله وظایف سازمان است که با توجه به حجم بالای فعالیت‌ها تاکنون توجهی به این امر نشده است.

قنبری افزود: بخش اعظمی از درآمد بودجه در سال ۹۲ مربوط به جذب سرمایه‌های بخش خصوصی است و در ردیف درآمدهای کیوسک‌های تنقلاتی و بازارهای میوه و تره بار شاهد افزایش چندانی نخواهیم بود.

وی بیان کرد: در جلسه‌ای که با اعضای شورای اسلامی داشتیم بر لزوم برنامه‌ریزی بلندمدت سازمان تاکید شد و در همین راستا مقرر شد اتاق فکری در سازمان تشکیل شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfxvdy.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما