پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : 11731
طی بیانیه‌ای مطرح شد

دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

قم نيوز : قم نیوز: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای عموم مردم را به شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد و از مسئولان به ویژه سران قوا خواست زمینه ایجاد روح برادری و همدلی را در راستای حل مشکلات مردم فراهم کنند.
دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش قم نیوز، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه آمده است: ایام الله دهه مبارکه فجر، یادآور حماسه بزرگ ملت ایران در سرنگونی رژیم طاغوت و برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی است. بی‌تردید این حماسه عظیم با مجاهدت عالمان و فرزانگان در طول تاریخ و سرآمد آنان در عصر حاضر حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» و به برکت خون شهیدان گلگون کفن انقلاب پدید آمد.

در این اطلاعیه آمده است: مروری بر کارنامه درخشان انقلاب اسلامی در طول سال‌های مختلف،‌ زمینه درک و شکر‌گزاری این موهبت عظیم را بیشتر فراهم می‌آورد. کشوری که در عصر اختناق و حضور طاغوتیان، ‌در اکثر محصولات اقتصادی و فرهنگی به بیگانگان وابسته بود،‌ امروز شاهد خود‌کفایی در صنایع گوناگون و برخورداری از مواهب فرهنگی و معنوی فراوان است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: رشد چشمگیر علم و صنعت، توسعه گسترده دانشگاه‌ها و مراکز علمی‌، نوآوری‌های حیرت‌آور در عرصه انرژی صلح‌‌آمیز هسته‌ای، ‌پرتاب ماهواره‌های تحقیقاتی به فضا، پیروزی در المپیاد‌های علمی، خودکفایی در محصولات غذایی،‌ توانایی‌های شگفت در عرصه سلول‌های بنیادی‌، همه و همه بخشی از افتخارات انقلاب اسلامی است. حضور پرشور جوانان در صحنه‌های معنوی، توسعه کمی و کیفی حوزه‌های علمیه‌، ‌افتخار‌آفرینی قاریان و حافظان قرآن کریم در عرصه‌های بین‌المللی، ‌رشد قابل توجه جلوه‌های هنر و ادب دینی، پیوند عمیق جوانان با روحانیت همه و همه بخشی دیگر از افتخارات انقلاب اسلامی است.

در ادامه این اطلاعیه افزوده شده است: در عرصه بین‌المللی نیز امروز پیام انقلاب اسلامی، ‌مرزها را در نوردیده و رایحه بیداری اسلامی، ‌از سراسر بلاد اسلامی استشمام می‌شود. تهدیدها به فرصتی برای بالندگی تبدیل شده و تحریم‌ها زمینه خود‌کفایی و مقاومت اقتصادی را فراهم آورده است. نکته مهم آن است که این همه افتخار، ‌در سایه پیروی از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «دامت برکاته» و اتحاد و همدلی مردم و مسئولان پدید آمده است. از این رو هرگونه ایجاد اختلاف در صفوف به هم پیوسته مردم و نیز اتهام زنی و کشمکش‌های سیاسی و جناحی در میان مسئولان، دشمن را در پیگیری اهداف خود امیدوار می‌سازد. از این رو لازم است مسئولان محترم و به ویژه سران قوا ضمن توجه به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب، زمینه ایجاد روح برادری و همدلی در راستای حل مشکلات مردم و تلاش برای پیشرفت در عرصه‌های مختلف را فراهم آورند.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، عموم ملت شریف ایران را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت می‌کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccsmqs.2bqs18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما