کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صبا در لیگ برتر هندبال هم تیم موفقی خواهد بود

خبرگزاری مهر , 21 بهمن 1391 ساعت 15:34

قم نیوز: رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: تیم صبا بعد از صعود از لیگ دسته اول، قطعا در فصل آینده لیگ برتر نیز تیم موفقی خواهد بود.


به گزارش قم نیوز، سیدعلیرضا طباطبایی، تصریح کرد: این تیم در مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال باشگاه های کشور یکی از تیم پرقدرت هندبال کشور بود و خوشبختانه با بازی های خوب خود توانست توانمندی هندبال قم را به نمایش بگذارد.

وی بیان داشت: خوشحالم از اینکه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی تیم هندبال صبای قم توانست حریف خود نفت و گاز گچساران را با شکست مواجه کرده و جواز صعود به دیدار نهایی لیگ دسته اول هندبال و در نهایت لیگ برتر کشور را به دست بیاورد.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: هندبالیست های صبای قم در این فصل تلاش و پشتکار بسیار زیادی برای دستیابی به این موفقیت داشتند و خوشبختانه با حمایتی که مسئولان از تیم داشتند و انگیزه بسیار بالای کادر فنی و بازیکنان توانستیم شاهد صعود این تیم به لیگ برتر هندبال باشیم.

وی ابراز داشت: بازی برگشت مرحله نیمه نهایی از حساسیت های بالایی برخوردار بود چون واقعا تیم هندبال نفت و گاز گچساران از توانایی بالا و قدرت قابل ملاحظه ای سود می برد، آنها با تمام توان خود به قم آمده بودند و واقعا تا آخرین لحظات استرس و فشار زیادی را برای پیروزی تحمل کردیم.

طباطبایی بیان کرد: نفت و گاز گچساران برای این مرحله سه بازیکن جدید از تیم های مطرح جذب کرده بود، بازیکنانی که سابقه حضور در لیگ برتر هندبال کشور را داشتند و در مجموع به این تیم توان و قدرت بالایی برای مصاف با صبای قم بخشیده بودند.

وی عنوان داشت: خوشبختانه هندبالیست های صبا با ارائه بازی کاملا منطقی و همچنین با اجرای خواسته های کادر فنی توانستند، تیم را به موفقیت ارزنده ای برسانند و ضمن صعود به دیدار نهایی لیگ دسته اول هندبال به لیگ برتر نیز راه پیدا کنند.

رئیس هیئت هندبال استان قم با تقدیر از حمایت های مسئولان استان و هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم و اداره کل ورزش و جوانان بیان داشت: امیدوارم دلگرمی های این عزیزان موجب شود تا تیم در لیگ برتر نیز با قدرت حضور یابد.

وی بیان داشت: اعضای هیئت مدیره باشگاه صبا بعد از پایان دیدار برگشت صبای قم و نفت و گاز گچساران در رختکن تیم صبا حضور یافتند که این موضوع سبب دلگرمی بازیکنان و اعضای تیم شد و در نهایت توانستیم قول تحقق مابقی نیازهای مالی تیم را نیز از مسئولان بگیریم.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 11772

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/11772/صبا-لیگ-برتر-هندبال-هم-تیم-موفقی-خواهد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir