شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : 11772

صبا در لیگ برتر هندبال هم تیم موفقی خواهد بود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: تیم صبا بعد از صعود از لیگ دسته اول، قطعا در فصل آینده لیگ برتر نیز تیم موفقی خواهد بود.
صبا در لیگ برتر هندبال هم تیم موفقی خواهد بود
به گزارش قم نیوز، سیدعلیرضا طباطبایی، تصریح کرد: این تیم در مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال باشگاه های کشور یکی از تیم پرقدرت هندبال کشور بود و خوشبختانه با بازی های خوب خود توانست توانمندی هندبال قم را به نمایش بگذارد.

وی بیان داشت: خوشحالم از اینکه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی تیم هندبال صبای قم توانست حریف خود نفت و گاز گچساران را با شکست مواجه کرده و جواز صعود به دیدار نهایی لیگ دسته اول هندبال و در نهایت لیگ برتر کشور را به دست بیاورد.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: هندبالیست های صبای قم در این فصل تلاش و پشتکار بسیار زیادی برای دستیابی به این موفقیت داشتند و خوشبختانه با حمایتی که مسئولان از تیم داشتند و انگیزه بسیار بالای کادر فنی و بازیکنان توانستیم شاهد صعود این تیم به لیگ برتر هندبال باشیم.

وی ابراز داشت: بازی برگشت مرحله نیمه نهایی از حساسیت های بالایی برخوردار بود چون واقعا تیم هندبال نفت و گاز گچساران از توانایی بالا و قدرت قابل ملاحظه ای سود می برد، آنها با تمام توان خود به قم آمده بودند و واقعا تا آخرین لحظات استرس و فشار زیادی را برای پیروزی تحمل کردیم.

طباطبایی بیان کرد: نفت و گاز گچساران برای این مرحله سه بازیکن جدید از تیم های مطرح جذب کرده بود، بازیکنانی که سابقه حضور در لیگ برتر هندبال کشور را داشتند و در مجموع به این تیم توان و قدرت بالایی برای مصاف با صبای قم بخشیده بودند.

وی عنوان داشت: خوشبختانه هندبالیست های صبا با ارائه بازی کاملا منطقی و همچنین با اجرای خواسته های کادر فنی توانستند، تیم را به موفقیت ارزنده ای برسانند و ضمن صعود به دیدار نهایی لیگ دسته اول هندبال به لیگ برتر نیز راه پیدا کنند.

رئیس هیئت هندبال استان قم با تقدیر از حمایت های مسئولان استان و هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم و اداره کل ورزش و جوانان بیان داشت: امیدوارم دلگرمی های این عزیزان موجب شود تا تیم در لیگ برتر نیز با قدرت حضور یابد.

وی بیان داشت: اعضای هیئت مدیره باشگاه صبا بعد از پایان دیدار برگشت صبای قم و نفت و گاز گچساران در رختکن تیم صبا حضور یافتند که این موضوع سبب دلگرمی بازیکنان و اعضای تیم شد و در نهایت توانستیم قول تحقق مابقی نیازهای مالی تیم را نیز از مسئولان بگیریم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchiqnz.23nzqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما