دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب : 11798

اعتراض راهپیمایان قمی به اخلال در سخنرانی لاریجانی

قم نيوز : قم نیوز: تعدای از شرکت کنندگان در سخنرانی پایانی مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قم این اقدام را مایه تأسف دانستند.
اعتراض راهپیمایان قمی به اخلال در سخنرانی لاریجانی
به گزارش قم نیوز، محمدرضا رحمانی که دانشجویی رشته ادبیات است، در خصوص اتفاقاتی که در مراسم سخنرانی رئیس مجلس رخ داد اظهار داشت: روز ۲۲ بهمن روز جشن ملی برای همه ایرانیان است که نباید با چنین اقداماتی خدشه دار شود.

وی گفت: این اتفاقات در حالی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) رخ داد، که چشم همه جهانیان به ما دوخته شده است و ما نباید به همین سادگی حضور باشکوه مردم در صحنه را نادیده بگیریم.

این شرکت کننده در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، ادامه داد: من در مراسم سخنرانی حضور داشتم و قبل از آغاز سخنرانی نیز با وجود اینکه مجری برنامه تذکر داده بود که در وسط سخنرانی شعار داده نشود، اما عده‌ای که ظاهرا با هم هماهنگ بودند به این موضوع توجه نکردند.

این دانشجوی قمی ادامه داد: به محض اینکه سخنرانی آقای لاریجانی شروع شد، دیدیم که شعار ها هم آغاز شد و به مرور زمان افزایش یافت.

وی اضافه کرد: عده‌ای از حضار سایرین را که شعار می‌دادند به آرامش دعوت کردند اما این عده بدون توجه به آنها به کار خود ادامه دادند.

این دانشجو همچنین عنوان کرد: مطمئنا رهبر معظم انقلاب از این گونه اقدامات که وحدت جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد رضایت ندارند و ما امروز در شرایطی هستیم که باید با هوشیاری و بصیرت خود مانع از سوء استفاده دشمنان شویم.

اینگونه اتقاقات نباید در قم که خاستگاه انقلاب است صورت گیرد
یکی از طلاب حوزه علمیه قم نیز اخلال در سخنرانی رئیس مجلس را نامطلوب دانست و اظهار داشت: اینگونه اتقاقات نباید در شهر قم که به فرموده مقام معظم رهبری خاستگاه انقلاب است، صورت گیرد چرا که قم در معرض رسد و دید مردم ایران بلکه مسلمانان جهان است.

این طلبه حوزه علمیه قم عنوان کرد: در سالهای گذشته نیز شاهد وقع چنین اتفاقی بودیم، که عده ای در سالروز قیام ۱۵ خرداد در همین شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی را ناتمام گذاشتند.

این شرکت کننده در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم، با بیان اینکه این اقدام تبعات بدی در کشور به همراه دارد، افزود: البته ما از مسئولان کشور توقع داریم که مشکلات را بین خود حل و فصل و آن را در تریبون عمومی مطرح نکنند چرا که بیان مشکلات و اختلافات چنین واکنش‌هایی را در پی خواهد داشت.

این اتفاقات در واقع تهیه خوراک برای رسانه‌های بیگانه است
وی افزود: این اقدام ناپسندی است که ما با رئیس مجلس کشور که نماینده مردم قم هم هستند اینگونه برخورد کنیم، چرا که آقای لاریجانی انصافا برای قم خدمات خوبی داشتند و همه باید حرمت مسئولان حفظ شود.

یکی دیگر از طلاب حوزه علمیه قم، با بیان اینکه مسئولان هیچ کشوری به اندازه ایران تا این اندازه با مردم همراه نیستند و در متن جامعه قرار دادرند عنوان کرد: مردم و مسئولان باید قدردان نظام و انقلاب باشند و اینگونه اقدامات قطعا موجب نگرانی دوستداران انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی افزود: این اتفاقات در واقع تهیه خوراک برای رسانه های بیگانه است و ما نباید این حضور بی نظیر ملت را که با وجود شرایط دشوار اقتصادی رقم خوره است را اینگونه خدشه دار کنیم.

وی گفت: در زمانی که این عده شعار می‌‌دادند برخی دیگر از شرکت کنندگان نیز که از این حادثه ناراحت بودند آنها هم شروع به سر دادن شعارهای انقلابی همانند الله اکبر و مرگ بر آمریکا کردند تا فضا برای ادامه سخنرانی آماده شود که در نهایت این اتفاق صورت نگرفت و سخنرانی نیمه کاره رها شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfcedy.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما