دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : 11823
از سال 92

صبا نماینده قم در جام حذفی فوتسال کشور می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال صبا به عنوان نماینده قم از سال 92 در مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.
صبا نماینده قم در جام حذفی فوتسال کشور می‌شود
به گزارش قم نیوز، در حالی که مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشورمان امسال چهاردهمین دوره خود را سپری می‌کند در این رشته ورزشی از سال آینده برای نخستین بار جام حذفی نیز برگزار می‌شود.

در واقع بعد از تغییر و تحولاتی که در راس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به وجود آمد و با رفتن عباس ترابیان و روی کار آمدن سیدرضا افتخاری همراه بود، رئیس جدید در نظر دارد برنامه‌های متنوعی را برای توسعه فوتسال در کشور به اجرا در آورد.

تغییر در راس کادر فنی تیم ملی فوتسال، استفاده از یک مربی خارجی بعد از سال‌ها فعالیت مربیان ایرانی در تیم ملی، تلاش برای توسعه فوتسال در نقاط مختلف کشور و برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های جام حذفی از جمله اقدامات کمیته جدید فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان برای تحول این رشته ورزشی در ایران به شمار می‌رود.

این در حالی است که ایران با کسب ۱۰ عنوان قهرمانی در ۱۲ دوره گذشته رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا پرافتخارترین تیم قاره کهن به شمار می‌رود و از این نظر ایران به عنوان قدرت اول و امپراطور فوتسال آسیا شناخته می‌شود.

مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی از فصل آینده برگزار می‌شود که تیم فوتسال صبا باید به عنوان نماینده قم در این رقابت‌ها شرکت کند.

کمیته فوتسال خبر برگزاری جام حذفی را در حالی مطرح کرد که این موضوع در هیئت رئیسه این کمیته نیز بررسی شد و نظر باشگاه‌ها نیز در خصوص برگزاری آن مثبت بود در حالی که یکی از باشگاه‌های موافق برگزاری جام حذفی فوتسال، باشگاه صبای قم به شمار می‌رود.

به همین منظور رئیس کمیته فوتسال به هیئت رئیسه فوتسال کشور ماموریت داده تا در تقویم سال آینده جام حذفی را هم قرار بدهند و این جام در کنار پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۲ برگزار شود.

با تصمیم کمیته فوتسال در مورد حضور تیم‌ها در نخستین دوره مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور، تمام تیم‌ها از لیگ برتر، لیگ دسته یک، لیگ دسته دو و مناطق در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcexv8z.jh8zwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما