يکشنبه ۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 1184
بعد از تهران؛

قم نایب قهرمان شنای بانوان معلول کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم شنا بانوان هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شنای بانوان المپیاد ورزشی معلولین کشور شد.
قم نایب قهرمان شنای بانوان معلول کشور شد
به گزارش قم نیوز، در ادامه رقابت های المپیاد ورزشی بانوان جانباز و معلول کشور که در مشهد مقدس با شرکت برترین های کشور در حال برگزاری است، نتایج رقابت‌های والیبال، پینگ‌پنگ و شنا مشخص شد که با نایب قهرمانی تیم شنا بانوان قم همراه بود.

این در حالی است که مسابقات المپیاد بانوان جانباز و معلول با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های شنا، والیبال و پینگ‌پنگ در حالی به کار خود ادامه داد که تیم شنا بانوان معلول قم با عملکردی خیره کننده نایب قهرمان این رقابت ها شد.

نایب قهرمانی تیم شنا بانوان هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم در این دوره از مسابقات در حالی رقم خورد که در رقابت‌های رشته شنا ۵۴ ورزشکار از ۱۵ استان کشور حضور داشتند و رقابت‌ها در ۱۸ ماده و کلاس برگزار شد.

در رده بندی نهایی بخش تیمی مسابقات شنا بانوان معلول شرکت کننده در پیکارهای شنا بانوان المپیاد ورزشی ورزشکاران جانباز و معلول قهرمانی کشور در مشهد مقدس، تیم بانوان هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم بعد از تهران و بالاتر از توابع تهران به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

اما نایب قهرمانی بخش تیمی رقابت های شنا بانوان جانباز و معلول المپیاد ورزشی بانوان معلول کشور در حالی برای تیم بانوان قم رقم خورد که در بخش انفرادی این دوره از پیکارها نیز عناوین ارزشمندی برای تیم بانوان قم به دست آمد.

بر همین اساس در ماده چهار در ۵۰ متر آزاد تیمی نیز تیم بانوان شنا هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم بعد از تهران به مقام نایب قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه بانوان شناگر تیم توابع تهران موفق به کسب مقام سوم شدند.

اما در ماده ۵۰ متر آزاد، کلاس (S۱-S۵ ) نیز تیم اعزامی بانوان شنای هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم یعنی مریم جوکار بالاتر از مهری ذاکری بانوی شناگر شرکت کننده از تیم تهران و منصوره عظیمی از تیم توابع تهران در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد.

همچنین در ماده ۱۰۰ متر آزاد، کلاس ( S۶-S۹ ) موفقیت دیگری برای تیم شنا بانوان هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم به دست آمد که طی آن خانم صغری سلیمانی بعد از خدیجه مهگل گلشن از تیم شنا بانوان آذربایجان شرقی در جایگاه دوم ایستاد و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد، ضمن اینکه مقام سوم را عصمت عمریون از استان سمنان کسب کرد.

موفقیت تیم بانوان قم در رقابت های رشته شنا در حالی رقم خورد که در سیزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور والیبال نشسته بانوان جانباز و معلول که ۱۹ استان و ۲۲۰ ورزشکار حضور داشتند و رقابت‌ها در دو دسته اول و دوم برگزار شد، در دسته دوم استان‌های گلستان، آذربایجان شرقی، گیلان، فارس، قم، مرکزی، خوزستان، آذربایجان غربی و خراسان شمالی حضور داشتند که تیم‌های گلستان و آذربایجان شرقی، قهرمان و نایب قهرمان دسته دوم، به دسته اول صعود کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.cdyiw6dyjgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما