چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : 11876
استاندار قم:

مناطق شهر قم به 10 منطقه افزایش یافت

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از افزایش یافتن تعداد مناطق شهری قم از هشت منطقه به 10 منطقه و کسب مجوزهای‌ لازم در این زمینه خبر داد.
مناطق شهر قم به 10 منطقه افزایش یافت
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی در تشریح سوابق این موضوع خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد بسترهای خدمات رسانی مطلوب در مناطق شهری قم و کاهش مشکلات ناشی از تمرکز مدیریت شهری، موضوع اصلاح ساختارهای اداری و تشکیلات شهرداری شهر قم به جد در دستور کار استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در سلسله برنامه‌های بازدید اخیر از مناطق شهری قم، تجدید نظر در ساختارهای شهرداری مناطق به عنوان یک ضرورت و نیاز اساسی حس می‌شد، تصریح کرد: در این ارتباط از سوی استانداری، مکاتبات و پیگیری‌های لازم از طریق وزارت کشور انجام شد که خوشبختانه این پیگیری‌ها به ثمر نشست.

استاندار قم با اشاره به ابلاغ رسمی این مصوبه برای اجرا، از توجه ویژه وزیر کشور و معاونین در تصویب این مصوبه گشایشی قدردانی کرد و افزود: امیدوارم این اصلاح ساختاری، روند خدمات رسانی شایسته به زوار و مجاوران در شهر مقدس قم را تسریع کند.

پیریایی با اشاره به اینکه با این مصوبه منطقه بندی شهر قم از هشت منطقه فعلی، به ۱۰ منطقه افزایش یافت افزود: بر این اساس منطقه یک با ۱۱۱ هزار و ۸۷۵ نفر جمعیت، منطقه دو با ۱۱۱ هزار و ۹۷۰ نفر، منطقه سه با ۱۱۱ هزار و ۹۸۲ نفر، منطقه چهار با ۱۱۱ هزار و ۹۰۰ نفر و منطقه پنج با ۱۱۱ هزار و ۷۹۰ نفر مناطق یک تا پنج شهر قم را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: منطقه شش با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۵۰ نفر، منطقه هفت با ۱۱۱ هزار و ۵۱۰ نفر، منطقه هشت با ۱۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر، منطقه ۹ با ۱۱۱ هزار و ۷۹۰ نفر و منطقه ۱۰ با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۶۸۰ نفر دیگر مناطق شهری قم خواهند بود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcce4qs.2bqsm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما