يکشنبه ۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : 1188
کاشی:

صبا برای ماندن در جمع مدعیان باید نفت را شکست دهد

قم نيوز : قم نیوز: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به نتایجی که در روز نخست هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال رقم خورد، صبای قم باید برای ماندن در جمع مدعیان صنعت نفت آبادان را شکست دهد.
صبا برای ماندن در جمع مدعیان باید نفت را شکست دهد
به گزارش قم نیوز، مرتضی کاشی اظهار داشت: در روز دوم هفته دوازدهم لیگ برتر، امروز ششمین بازی خارج از خانه را مقابل صنعت نفت آبادان انجام می‌دهیم و پیروزی در این دیدار هدف اصلی بازیکنان صبای قم است.

وی عنوان کرد: شرایط روحی و جسمی بازیکنان تیم صبای قم در وضعیت بسیار مطلوبی است و امیدواریم تیم صبا در این بازی بتواند به هشتمین برد خود در بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دست یابد.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: در روزهای اخیر تمرینات منظم و شادابی را انجام داده ایم و امید بسیاری داریم تا در این مسابقه حساس در مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بازی بسیار خوبی ارائه کرده و به روند پیروزی‌ها پس از بازی با شهرداری تبریز و پیام مخابرات فارس در جام حذفی ادامه دهیم.

وی با اشاره به حساسیت مسابقه با صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی آبادان، تأکید کرد: در این دیدار با تمام توان به دنبال کسب پیروزی هستیم و قطعا لحظه ای از تلاش و کوشش برای رسیدن به پیروزی و کسب سه امتیاز دست برنخواهیم داشت.

کاشی با بیان اینکه کادر فنی و بازیکنان صبا به خوبی به اهمیت نتیجه این دیدار در روند حرکت تیمی صبا در ادامه لیگ را می‌دانند، بیان داشت: خوشبختانه در این مسابقه بازیکن مصدوم نداریم و همه بازیکنان در شرایط مناسب آمادگی قرار دارند، ضمن اینکه وضعیت جدول رده‌بندی به شکلی است که به ما انگیزه زیادی می‌دهد تا به کسب سه امتیاز فکر کنیم.

وی یاد آور شد: اگر در چند مسابقه اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده ایم، به خاطر زحمات فراوانی است که می کشیم و تلاشی که کادر فنی انجام می دهند تا بازیکنان در اوج آمادگی باشند، ما تیم بسیار خوب و توانمندی داریم و به دنبال موفقیت در لیگ یازدهم هستیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه به دلیل هماهنگی بازیکنان با یکدیگر است که مطمئناً می‌توانیم از تیم‌های مدعی لیگ این فصل باشیم، عنوان داشت: بازی به بازی در شرایط بهتری قرار می گیریم و می خواهیم روند خوب خود را در این بازی نیز ادامه دهیم.

وی در پایان اظهار داشت: امسال یکی از بهترین سال های حضور صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است زیرا در حال حاضر وضعیت خوبی در بالای جدول رده‌‌بندی داریم و می‌توانیم با کسب امتیازات دیدار با صنعت نفت آبادان بار دیگر خود را به عنوان مدعی معرفی کنیم.

تیم فوتبال صبای قم عصر امروز از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه در هفته دوازدهم از نیم ‌فصل نخست یازدهمین دوره پیکارهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس در شهر آبادان و در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می‌رود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.oevfuqevosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما