کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

29 بهمن

یادواره یک هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس , 25 بهمن 1391 ساعت 17:26

قم نیوز: دبیر ستاد یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز از برگزاری بیست و ششمین یادواره یک هزار شهید استان قم در تاریخ 29 بهمن‌ماه در محل مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حیدر رستمی هدف از برگزاری این یادواره را تجلیل از ایثارگران و شهدای فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: از ۶۵۰ جانباز و ۸۷ آزاده سرافراز فرهنگی و خانواده معظم شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان، فرهنگیان و دانش‌آموزان منتخب دبیرستان‌ها و عموم علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت برای شرکت در این یادواره دعوت به عمل آمده است.

وی اظهار داشت: برپایی نمایشگاه، خیمه‌های روایتگری و غرفه تفأل به شهدا و همچنین توزیع ویژه‌نامه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز و محصولات فرهنگی با همکاری نهادهایی از جمله بنیاد شهید، سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی ابن ابیطالب(ع) و آموزش و پرورش قم از برنامه‌های جنبی یادواره خواهد بود.

دبیر ستاد بیست و ششمین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز ادامه داد: این یادواره روز یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه سخنرانی و روایتگری حجج اسلام ماندگاری و جوشقانیان و مداحی سیدمهدی میرداماد در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 11882

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/11882/یادواره-یک-هزار-شهید-فرهنگی-دانش-آموز-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir