چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : 11882
29 بهمن

یادواره یک هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز از برگزاری بیست و ششمین یادواره یک هزار شهید استان قم در تاریخ 29 بهمن‌ماه در محل مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) خبر داد.
یادواره یک هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حیدر رستمی هدف از برگزاری این یادواره را تجلیل از ایثارگران و شهدای فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: از ۶۵۰ جانباز و ۸۷ آزاده سرافراز فرهنگی و خانواده معظم شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان، فرهنگیان و دانش‌آموزان منتخب دبیرستان‌ها و عموم علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت برای شرکت در این یادواره دعوت به عمل آمده است.

وی اظهار داشت: برپایی نمایشگاه، خیمه‌های روایتگری و غرفه تفأل به شهدا و همچنین توزیع ویژه‌نامه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز و محصولات فرهنگی با همکاری نهادهایی از جمله بنیاد شهید، سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی ابن ابیطالب(ع) و آموزش و پرورش قم از برنامه‌های جنبی یادواره خواهد بود.

دبیر ستاد بیست و ششمین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز ادامه داد: این یادواره روز یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه سخنرانی و روایتگری حجج اسلام ماندگاری و جوشقانیان و مداحی سیدمهدی میرداماد در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcj8oev.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما