کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط مرکز نور

لوح فشرده کتابخانه دیجیتالی آیت الله فاضل لنکرانی عرضه شد

خبرگزاری مهر , 30 بهمن 1391 ساعت 17:51

قم نیوز: مسئول واحد ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز نور از عرضه نرم افزار کتابخانه دیجیتالی آیت الله فاضل لنکرانی توسط مرکز نور خبر داد.


به گزارش قم نیوز، اکبر پوست چیان بیان کرد: نرم افزار کتابخانه دیجیتالی آیت الله فاضل لنکرانی کاری مشترک از مرکز نور و مرکز فقهی ائمه اطهار است.

وی گفت: این کتابخانه شامل متن ۴۱ عنوان کتاب مشتمل بر آثار آیت الله فاضل لنکرانی در موضوعات عقاید، تفسیر، حدیث، فقه و اصول به همراه زندگی نامه و تقریرات دروس ایشان است، همچنین شامل متن کامل قرآن کریم با ترجمه فارسی و قابلیت جستجو در آیات است.

مسئول واحد ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز نور تصریح کرد: نمایش بیش از ۹۰ تصویر مرتبط با آیت الله فاضل لنکرانی و ۱۰ دوره لغت نامه در ۶۲ جلد با قابلیت جستجو و ارتباط با متن کتب از ویژگی های این نرم افزار است.

وی گفت: از قابلیت های پژوهشی این نرم افزار می توان به جستجوی ساده و پیشرفته در متن و فهرست کتب از طریق کلمات و عبارات، پژوهش در متن از طریق فهرست درختی و پژوهشی، مقایسه ۲ متن از قسمت های مختلف یک یا ۲ کتاب با یکدیگر، نمایه زنی، حاشیه نویسی، رنگی کردن متن، علامت گذاری، امکان یادداشت برداری، ذخیره، ویرایش و چاپ متن اشاره کرد.

پوست چیان بیان کرد: علاقه مندان برای تهیه این لوح فشرده می توانند به نمایشگاه دائمی مرکز نور واقع در بلوار جمهوری، نبش کوچه چهار مراجعه کنند و یا از طریق سایت اینترنتی www.noorshop.com اقدام به خرید کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 12017

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12017/لوح-فشرده-کتابخانه-دیجیتالی-آیت-الله-فاضل-لنکرانی-عرضه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir