دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : 12017
توسط مرکز نور

لوح فشرده کتابخانه دیجیتالی آیت الله فاضل لنکرانی عرضه شد

قم نيوز : قم نیوز: مسئول واحد ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز نور از عرضه نرم افزار کتابخانه دیجیتالی آیت الله فاضل لنکرانی توسط مرکز نور خبر داد.
لوح فشرده کتابخانه دیجیتالی آیت الله فاضل لنکرانی عرضه شد
به گزارش قم نیوز، اکبر پوست چیان بیان کرد: نرم افزار کتابخانه دیجیتالی آیت الله فاضل لنکرانی کاری مشترک از مرکز نور و مرکز فقهی ائمه اطهار است.

وی گفت: این کتابخانه شامل متن ۴۱ عنوان کتاب مشتمل بر آثار آیت الله فاضل لنکرانی در موضوعات عقاید، تفسیر، حدیث، فقه و اصول به همراه زندگی نامه و تقریرات دروس ایشان است، همچنین شامل متن کامل قرآن کریم با ترجمه فارسی و قابلیت جستجو در آیات است.

مسئول واحد ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز نور تصریح کرد: نمایش بیش از ۹۰ تصویر مرتبط با آیت الله فاضل لنکرانی و ۱۰ دوره لغت نامه در ۶۲ جلد با قابلیت جستجو و ارتباط با متن کتب از ویژگی های این نرم افزار است.

وی گفت: از قابلیت های پژوهشی این نرم افزار می توان به جستجوی ساده و پیشرفته در متن و فهرست کتب از طریق کلمات و عبارات، پژوهش در متن از طریق فهرست درختی و پژوهشی، مقایسه ۲ متن از قسمت های مختلف یک یا ۲ کتاب با یکدیگر، نمایه زنی، حاشیه نویسی، رنگی کردن متن، علامت گذاری، امکان یادداشت برداری، ذخیره، ویرایش و چاپ متن اشاره کرد.

پوست چیان بیان کرد: علاقه مندان برای تهیه این لوح فشرده می توانند به نمایشگاه دائمی مرکز نور واقع در بلوار جمهوری، نبش کوچه چهار مراجعه کنند و یا از طریق سایت اینترنتی www.noorshop.com اقدام به خرید کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdca0wn6.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما