سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : 12035
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم خبر داد

شرکت 9 گروه دانشجویی در اردوهای جهادی نوروز

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم از شرکت کردن 9 گروه جهادی دانشجویی در اردوهای سازندگی ایام نوروز خبر داد.
شرکت 9 گروه دانشجویی در اردوهای جهادی نوروز
به گزارش قم نیوز، حسن ضیایی با اشاره به اعزام ۹ گروه جهادی به اردوهای نوروز اظهار داشت: این دانشجویان در مناطق مختلف در استان قم و خارج از استان به فعالیت‌های سازندگی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این اردوها از ۲۶ اسفند آغاز می‌شود، ادامه داد: در این دوره زمانی بیش از ۵۰۰ دانشجو در این امر مشارکت خواهند داشت.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم گفت: این اردوها در استان‌های قم، ایلام و کرمان با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های قم اجرا می‌شود.

وی افزود: در استان ایلام دانشجویان شهرستان‌های آبدانان و دهلران را به عنوان هدف حرکت‌های جهادی خود انتخاب کرده‌اند و در استان کرمان نیز دانشجویان قمی در منوجان و عنبرآباد حضور خواهند یافت.

ضیایی با اشاره به تمرکز فعالیت‌های جهادی در استان قم ادامه داد: در این استان یکی از گروه‌ها با حضور در بخش سلفچگان و چهار گروه دیگر با حضور در بخش مرکزی به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی با اشاره به رویکرد فرهنگی فعالیت‌های جهادی اظهار داشت: در این اردوها حتی برنامه‌های عمرانی نیز با اهداف فرهنگی دنبال می‌شود.

ساخت چهار مسجد توسط گروه‌های جهادی

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به فعالیت‌‌های عمرانی خارج از استان قم در اردوهای امسال ابراز داشت: نوروز امسال چهار مسجد در اردوهای خارج از استان و با همت دانش‌آموزان ساخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در اردوهای داخل استان نیز گروه علویون قرار است در بخش مرکزی آب‌رسانی به برخی روستاهای استان قم را به عهده بگیرد.

ضیایی با اشاره به اینکه دانشگاه قم امسال به صورت گسترده در فعالیت‌های علمی و آموزشی وارد می‌شود ادامه داد: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی نیز مانند سال‌های گذشته تمرکز خود را بر فعالیت‌های بهداشتی و پزشکی گذاشته است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcamwn6.49nue15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما