چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : 12068
جهان‌بيني خبر داد:

احداث نمازخانه در تمام اماكن ورزشي قم

قم نيوز : قم نیوز: مدير كل ورزش و جوانان استان قم از احداث نمازخانه در تمامي اماكن ورزشي قم به منظور ترويج فرهنگ نماز خبر داد.
احداث نمازخانه در تمام اماكن ورزشي قم
به گزارش قم نیوز، عباس‌ جهان‌بيني با اشاره به تلاش‌هاي اداره کل ورزش و جوانان در ترويج فرهنگ نماز در محيط‌ها و اماکن ورزشي قم تصريح كرد:‌ به منظور اشاعه فرهنگ نماز در اماکن ورزشي و توسعه فرهنگ در ورزش اين اقدام صورت مي‌گيرد.

مدير کل ورزش و جوانان استان قم همچنين با تاکيد بر اهميت اشاعه فرهنگ نماز در ورزشگاه‌ها، سالن‌ها و تمامي محيط‌هاي ورزشي قم، بيان داشت: به همين منظور سعي کرده‌ايم به تدريج تمامي اماکن ورزشي را به نمازخانه مجهز کنيم.

وي افزود: فرهنگ لازمه ورزش است و هيچ عاملي مانند نماز نمي‌تواند ورزش و ورزشکاران را به سمت معنويات و مسائل فرهنگي تشويق کند، نماز به انسان آرامش و وقار مي‌دهد و اين نماز است که مانع تحريک انسان به بسياري از ناهنجاري‌ها مي‌شود.

جهان‌بيني با اشاره به تلاش‌هاي ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان قم در توجه به نماز در محيط‌ها و اماکن ورزشي بيان داشت: در دو سه سال اخير تمام سعي ما راه‌اندازي و تجهيز تمامي اماکن ورزشي به نمازخانه بوده است تا نخستين اقدام در زمينه اشاعه فرهنگ نماز به خوبي برداشته شود.

وي ياد‌ آور شد: در يکي از بزرگترين مجموعه‌هاي ورزشي شهر قم يعني ورزشگاه يادگار امام در حال حاضر يکي از مجهزترين نمازخانه‌هاي کشور احداث شده که در بازي‌هاي ليگ برتر که پرمخاطب‌ترين رقابت‌هاي ورزشي است، پذيراي تماشاگران و ورزشکاران در هنگام اقامه نماز است.

مدير کل ورزش و جوانان استان قم تصريح کرد: حضور در شهر مقدس قم به عنوان ام‌القراي جهان اسلام وظيفه مجموعه همکاران ما در اين اداره کل را نسبت به اهميت و اهتمام در زمينه توسعه فرهنگ در ورزش و نماز در محيط‌هاي ورزشي حساس‌تر و سنگين‌تر کرده است و خوشحاليم از اينکه مامور به انجام اين وظيفه معنوي و ارزشي هستيم.

وي عنوان كرد: بر اساس درخواست ستاد اقامه نماز استان قم از اداره کل ورزش و جوانان مبني بر اينكه در مجموعه‌هاي بزرگ ورزشي قم که بيشترين مخاطب را دارند ايستگاه‌هاي تبليغ ارزش‌هاي ديني و پاسخگويي به سئوالات و مسائل شرعي و ديني راه‌اندازي شود، به زودي در اين خصوص نيز اقدام مي‌كنيم.

جهان‌بيني با اشاره به اقدامات ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان قم نيز در راستاي تجهيز نمازخانه اماکن ورزشي قم ياد آور شد: در سال ۹۰ تعداد هشت مکان ورزشي و در سال جاري تعداد پنج مجموعه و سالن بزرگ ورزشي قم به نمازخانه مجهز شده‌اند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcg7z9q.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما