شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 12123
حجت الاسلام ابراهیم پور:

طرح دختران خوش حجاب با حمایت خانواده‌ها ماندگار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز تحقیقات کاربردی حجاب ریحانه النبی گفت: طرح دختران خوش حجاب چندان به حمایت مسئولان وابسته نیست و با حمایت خانواده ها ماندگار خواهد شد.
طرح دختران خوش حجاب با حمایت خانواده‌ها ماندگار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد مهدی ابراهیم پور در اولین همایش دختران خوش حجاب استان قم که عصر جمعه در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مرکز حجاب ریحانه النبی توسط جمعی از طلاب حوزه های علمیه با نگاهی کاربردی به مسئله عفاف و حجاب از سال ۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: اولین طرح کاربردی این مرکز تحت عنوان طرح حجاب ریحان النبی در مدارس ابتدایی چند شهر کشور و از جمله تهران و شیراز برگزار شد و سال گذشته بیش از ۲۰ هزار دانش آموز دختر مقطع ابتدایی تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

مدیر مرکز ریحانه النبی افزود: دومین طرح این مرکز تحت عنوان دختران خوش حجاب امروز در حال برگزاری است و هدف این طرح حفظ حجاب دخترانی است که به اختیار خودشان حجاب برتر را انتخاب کرده اند.

وی تاکید کرد: تلاش ما این است که دختران تحت پوشش این طرح را تا سن ۱۴ سالگی تشویق به حفظ این حجاب کنیم و قدم های بعدی نیز باکمک خانواده این عزیزان برداشته خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهيم پور با بیان اینکه جهت برگزاری این همایش دوسال با مسئولان قمی رایزنی کردیم اما نتیجه ای حاصل نشد، گفت: طرح دختران خوش حجاب با حمایت خانواده ها ماندگار خواهد شد.

وي اظهار داشت: از دیگر فعالیت های این مرکز راه اندازی پایگاه خبر حجاب نیوز و سایت حجاب ایران است، همچنین سایت مرکز ریحانه النبی نیز جهت پوشش اخبار این مرکز فعال است.

مدیر مرکز ریحانه النبی با اشاره به اینکه این مرکز اولین مرکز در سطح کشور است که تولیداتی فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف را تولید و توزیع می کند، گفت: امید ما این است که چنین برنامه هایی با همت طلاب و همه دلسوزانی که می‌توانند مارا یاری کنند ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: در طرح دختران خوش حجاب استان قم تعداد ۳۵۰ دانش آموز دختر با توجه به امکانات مرکز ریحانه النبی تحت پوشش قرار گرفته اند و اگر خانواده ها حمایت کنند تعداد این دانش آموزان افزایش می یابد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcipzaz.t1arr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما