دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 12204
محرری تأكيد كرد:

نارسایی‌های موجود در توسعه خدمات به زائران در قم مرتفع شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم بر مرتفع شدن نارسایی‌های موجود در توسعه خدمات به زائران در قم تاکید کرد.
نارسایی‌های موجود در توسعه خدمات به زائران در قم مرتفع شود
به گزارش قم نیوز، محسن محرری در همایش سراسری تاسیسات گردشگری که در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد بیان کرد: هر ساله در ایام نوروز حدود ۲۰ میلیون زائر وارد قم می‌شوند که برخی از زائران توقف کوتاه مدت داشته، برخی در اقامتگاه‌ها ساکن می‌شوند و برخی نیز عبوری هستند.

برای افزایش مدت توقف زائران در قم تلاش شود
وی گفت: لازم است برای افزایش مدت توقف زائران در قم تلاش شود زیرا بسیاری از مسافران توقفی کوتاه مدت دارند.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم بیان کرد: شهر مقدس قم به عنوان قطب زیارتی و فرهنگی جهان تشیع شناخته شده است بنابراین لازم است برای تکریم زائران و افزایش انگیزه توقف آن‌ها تلاش شود.

وي با اشاره به بالابودن ظرفیت زائرپذیری قم افزود: در بعد عمرانی و رفاهی اقدامات بسیار خوبی در قم انجام شده و قم به کارگاهی عمرانی تبدیل شده است که در جذب زائر گرایش بسیاری دارد.

وی ادامه داد: با وجود تلاش‌های بسیاری که انجام گرفته است متاسفانه در قم نارسایی‌ها و نواقص بسیاری در توسعه خدمات به زائران وجود دارد که در شأن زائران حضرت معصومه(س) نیست.

عضویت ۵۰ دستگاه اجرایی در ستاد تسهیلات زائران
وی بیان کرد: ستاد تسهیلات زائران به ریاست استاندار قم آغاز به فعالیت کرده است که دارای ۱۰ کمیته است و ۵۰ دستگاه اجرایی نیز عضو این ستاد هستند و مسئولیت این کمیته‌ها نیز با مدیران و معاونان استانداری است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdci5raz.t1aru2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما