سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 12245
منبع : قم نیوز
در جلسه ساماندهی کیوسک‌های عرضه مطبوعات مقرر شد

راه‌اندازی کیوسک‌های مطبوعاتی در منطقه پردیسان

قم نيوز : قم نیوز: در جلسه کارگروه ساماندهی کیوسک‌های عرضه مطبوعات شهر قم مقرر شد که تعدادی کیوسک مطبوعاتی در منطقه پردیسان راه‌اندازی شوند.
راه‌اندازی کیوسک‌های مطبوعاتی در منطقه پردیسان
به گزارش قم نیوز، دومین جلسه کارگروه ساماندهی کیوسک‌های عرضه مطبوعات با حضور مدیران استانی و شهری در سالن جلسات سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از کارشناسان استانداری و شهرداری قم برگزار شد، راهکارهای عملی ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی و نحوه واگذاری آنها بررسی شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم در این نشست گفت: با توجه به تاکید شهردار قم در خصوص ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه با استقرار کیوسک‌های مطبوعاتی، سازمان میادین آمادگی دارد تا با هماهنگی نهادهای مسئول در نقاط مورد نیاز شهر اقدام به استقرار کیوسک مطبوعاتی کند.

حسن قنبری در ادامه افزود: با توجه به عدم صرفه فروش مطبوعات در کیوسک‌ها باید راهکارهایی اتخاذ شود تا بهره‌برداران پس از اخذ پروانه فروش مطبوعات از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نسبت به عرضه لوح فشرده، کتاب و سایر محصولات فرهنگی نیز اقدام کنند.

وی اذعان داشت: در صورت تصویب در هیئت مدیره سازمان کیوسک‌های مطبوعاتی به پایین‌ترین قیمت واگذار خواهند شد و در جلسات بعدی این کارگروه، اعضا اقدام به تهیه آیین‌نامه بهره‌برداری از کیوسک‌های مطبوعاتی خواهند کرد و پس از آن در جلسه مشترک با شهردار قم ضمن استفاده از نقطه نظرات ایشان، آیین‌نامه مذکور مصوب و در اسرع وقت عملیاتی می‌شود‌.

در ادامه این نشست محمد خامه‌یار معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین محمد رضایی مدیر خانه مطبوعات قم و میرهادی مدیر امور شهری معاونت خدمات شهری شهرداری قم به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در انتهای این نشست مقرر شد تا سازمان میادین با هماهنگی شهرداری منطقه ۸ نسبت به واگذاری کیوسک فرهنگی به مساجد شهر پردیسان به صورت پایلوت اقدام کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdkx0f.yt0xo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما