سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 12247
منبع : قم نیوز
جعفري خبر داد:

ارائه آموزش آتش‌نشاني به 900 معلم در قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم گفت: يكي از موارد مهم ارائه آموزش به همشهريان بوده است كه در اين راستا با مدارس، دانشگاه‌ها و.... وارد مذاكره شده و قرار است به 900 نفر از معلمان و نيروهاي خدماتي مدارس مباحث آموزشي ارائه شود.
ارائه آموزش آتش‌نشاني به 900 معلم در قم
به گزارش قم نیوز، عباس جعفري در بازديد اعضاي شوراي اسلامي شهر قم از سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم گفت: در حال حاضر ۱۴ ايستگاه آتش‌نشاني در سطح شهر قم فعال است كه براي رسيدن به استاندار جهاني بايد ۱۰ ايستگاه ديگر احداث شود.

وي بيان داشت: در سفر پرخير و بركت رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم احداث اين ۱۰ ايستگاه به تصويب رسيد كه در حال رايزني براي تخصيص اعتبار هستيم.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم با اشاره به اهميت جانمايي‌هاي ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني گفت: جانمايي براي احداث ايستگاه يكي از مواردي است كه همواره با مشكل مواجه بوديم كه با برگزاري جلسات كارشناسي جانمايي‌هاي خوبي انجام شده است.

جعفري با اشاره به قرار گرفتن شهر قم در مسير استان‌هاي مختلف گفت: اين امر موجب شده تا در سطح جاده‌هاي منتهي به شهر تصادفات زيادي رخ دهد كه براي خدمات رساني به آنها ايستگاه آتش‌نشاني در ميدان ۷۲ تن احداث مي‌شود.

وي با اشاره به اهميت ورزيدگي و آمادگي جسماني پرسنل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم گفت: با توجه به ماموريت‌هايي كه به اين سازمان محول مي‌شود نياز است تا پرسنل از آمادگي جسماني خوبي برخوردار باشند كه در اين راستا دوره‌هاي آموزشي را برگزار كرده‌ايم.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم گفت: يكي از مسائلي كه در اين سازمان بايد دنبال شود، احداث سايت ويژه آموزشي براي برنامه‌هاي عملي و مانورها است كه مذاكراتي انجام شده است.

جعفري با اشاره به خدمات ارائه شده توسط سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم گفت: از ابتداي سال جاري ۱۱۸۱ مورد حريق اتفاق افتاده كه نيروهاي اين سازمان خدمات رساني كرده و ۱۵۵۵ مورد عمليات نجات و ۳۲۱ مورد ايمن سازي انجام داده‌اند.

وي عنوان داشت: يكي از موارد مهم نيز ارائه آموزش به همشهريان بوده است كه در اين راستا با مدارس، دانشگاه‌ها و.... وارد مذاكره شده و قرار است به ۹۰۰ نفر از معلمان و نيروهاي خدماتي مدارس مباحث آموزشي ارائه شود.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم گفت: همچنين به ۴۰۰ نفر از نيروهاي آستانه مقدسه نيز آموزش آتش‌نشاني ارائه شد كه اين برنامه را براي كاركنان مسجد مقدس جمكران نيز خواهيم داشت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfe0dy.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما