سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : 12267
در یک هفته گذشته

حوادث موتور سواران در قم بیش از 280 مجروح برجای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در طول یک هفته گذشته بر اثر حوادث موتور سواری 286 تن مجروح شدند و یک تن نیز فوت کرد.
حوادث موتور سواران در قم بیش از 280 مجروح برجای گذاشت
به گزارش قم نیوز مهدی فراهانی با تبیین حوادث یک هفته گذشته اظهار کرد: در این مدت اورژانس قم پاسخگوی ۷ هزار و ۲۹۷ تماس مددجویان بود.

وی ابراز داشت: در هفته گذشته هزار و ۳۸ مأموریت شهری و جاده‌ای انجام شد که از این تعداد ۴۲۵ مورد به حوادث ترافیکی اختصاص داشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به اینکه در حوادث یک هفته اخیر ۴۴۷ نفر دچار آسیب دیدگی شدند، افزود: در این مدت ۲۶۰ مورد حوادث موتورسواری در قم رخ داد که ۲۸۶ نفر مجروح برجای گذاشت و یک موتورسوار نیز جان خود را از دست داد.

فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود به شرح برخی حوادث رخ داده پرداخت و تصریح کرد: حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن از جمله حوادث شاخص هفته گذشته بود.

وی اضافه کرد: این حادثه که در جاده قدیم قم – اصفهان رخ داد دو نفر در یک کانکس بر اثر گاز مونوکسیدکربن مسموم شوند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: یک دستگاه خودروی پراید در کیلو‌متر ۳۵ جاده قم – گرمسار واژگون شد که بر اثر این حادثه پنج تن از سرنشینان این خودرو مجروح شدند.

وی اضافه کرد: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با مانع در کیلومتر ۳۰ جاده قدیم قم - تهران موجب شد که راکب موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات و آسیب‌های وارده جان خود را از دست بدهد.

کودک از حادثه سقوط در چاه نجات یافت
فراهانی از دیگر حوادث مهم این مدت را حادثه سقوط یک کودک شش ساله در چاه ذکر کرد و گفت: این حادثه که در شهرک فاطمیه رخ داده بود اورژانس قم همراه با آتش نشانی در محل حادثه حاضر شد که پس از نجات این کودک توسط آتش نشانی با همراهی پرسنل اورژانس قم به یکی از مراکز درمانی سطح شهر انتقال یافت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchqinz.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما