سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : 12270
جشنواره گل در ورزشگاه شهید حیدریان؛

صبای قم با 9 گل از سد هلال احمر تبریز گذشت

قم نيوز : قم نیوز: دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و هلال احمر تبریز با نتیجه 9 بر 4 به سود تیم صبای قم به پایان رسید و امیدهای صبا را برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور دوچندان کرد.
صبای قم با 9 گل از سد هلال احمر تبریز گذشت
به گزارش قم نیوز، دیدار حساس تیم‌های فوتسال صبای قم و هلال احمر تبریز از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه دو هزار نفری حیدریان قم آغاز شد.

این بازی به دلیل جریمه صبا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل اتفاقات دیدار صبا و حفاری اهواز در هفته بیست و سوم لیگ برتر بدون حضور تماشاگران قمی برگزار شد.

آرمان قنبر‌زاده و ابراهیم مصیبی این دیدار را قضاوت کردند ضمن اینکه صدرالدین موسوی نیز ناظر این مسابقه بود.

بازیکنان صبای قم که پس از برگردان نتیجه بازی مقابل حفاری اهواز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با روحیه دوچندان در این بازی حاضر شده بودند به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌‌کردند و با یک بازی زیبا توانستند با نتیجه ۹ بر ۴ از سد حریف تبریزی خود عبور کنند.

گل‌های صبا را در این مسابقه علیرضا وفایی (۴گل)، محمد کرمانی (یک گل)، ابوالقاسم عروجی (۲ گل) و علی اصغر حسن زاده (۲ گل) به ثمر رساندند.

صبا با پیروزی روحیه بخش در این بازی به قهرمانی در این فصل لیگ برتر امیدوار شد و می‌تواند با پیروزی مقابل شهید منصوری در هفته پایانی بدون توجه به نتیجه بازی گیتی پسند و شهرداری تبریز جشن قهرمانی راه بیندازد.

در حال حاضر تیم صبای قم با ۵۹ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر و گیتی پسند اصفهان با ۵۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند.

در هفته پایانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم فوتبال صبای قم شنبه ۱۲ اسفند ماه میهمان شهید منصوری است و تیم گیتی پسند نیز در تبریز به مصاف شهرداری این شهر می‌رود.

حاشیه:
این مسابقه قرار بود راس ساعت ۱۶ آغاز شود اما به دلیل تاخیر در شروع بازی همزمان تیم‌های گیتی پسند و شهید منصوری، بازی با هشت دقیقه تاخیر آغاز شد که البته این اتفاق در شروع نیمه دوم نیز رخ داد.

در حالیکه در بازی‌های خانگی صبا، ورزشگاه حیدریان مملو از تماشاگر بود اما این مسابقه به دلیل محرومیت صبا بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

محسن حسن زاده سرمربی تیم صبا نیز به دلیل محرومیتی که کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات بازی صبا و حفاری اهواز برای او در نظر گرفته بود در این بازی حضور نداشت.

در نیمه دوم بازی محمد دهقان تنها دروازه‌بان صبای قم به شدت آسیب دید و ضربات ناشی از برخورد وی بازیکنان هلال احمر با او باعث ورم و جراحت دو پای او شد اما به اجبار و دلیل محرومیت مسعود ایازی دروازبان ذخیره صبا تا پایان به بازی ادامه داد.

این بازی به نوعی جدال بازیکنان صبا برای آقای گلی در لیگ هم بود، علی اصغر حسن زاده با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند با ۲۹ گل در صدر جدول گلزنان لیگ قرارگرفت و علی رضا وفایی با ۴ گلی که در این مسابقه درون دروازه حریف کرد با ۲۷ گل در مکان دوم گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.

این دیدار برای هیچ کدام یک از دو تیم کارت زرد و قرمز به همراه نداشت و هر دو تیم بازی جوانمردانه‌ را به خوبی رعایت کردند.

با این مسابقه پرونده بازی‌های صبا در خانه بسته شد و صبا توانست از ۱۲ بازی خانگی ۱۱ برد و یک مساوی کسب کند. تنها مساوی صبا در خانه مقابل گیتی پسند بود که در آن بازی با نتیجه ۳ بر ۳ متوقف شد.

صبا با ۹ گلی که در این مسابقه به ثمر رساند ۱۲۱ گله شد و بهترین خط حمله لیگ برتر فوتسال کشور را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbg5b8.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما