چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 12296
رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه:

خدمات به مبلغان مناطق محروم افزایش می یابد

قم نيوز : قم نیوز: رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: افزایش خدمات به خانواده های مبلغین در مناطق محروم از برنامه های جدی مرکز خدمات حوزه است.
خدمات به مبلغان مناطق محروم افزایش می یابد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی  در دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی، با بیان این که روحانیون مناطق آسیب زای کشور تقویت خواهند شد گفت: از سال آینده برنامه ای برای خانواده های مبلغین مناطق محروم و افزایش خدمات به آنها انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به برنامه های این مرکز اظهار داشت: مهمترین برنامه های مرکز خدمات، پیگیری و عملیاتی کردن سیاست های کلان و توسعه کمی و کیفی فعالیت ها است.

وی افزود: هدفمند شدن خدمات به خصوص در مناطق محروم و تحت حمایت قرار دادن طلاب و مبلغین این مناطق از دیگر اهداف برنامه های مرکز خدمات است.

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از فرزندان ممتاز روحانی گفت: تاکنون شش همایش برای تشویق و ترغیب نخبگان و ممتازین فرزندان طلاب روحانی برگزار شده است.

ربانی تصریح کرد: تشویق و ترغیب ممتازین و نخبگان اثرات عاطفی ویژه ای در بین خانواده ها ایجاد کرده است.

وی با بیان این که استقبال خوبی از اولین همایش تجلیل از معمرین حوزه شد گفت: استقبال خوب از این همایش، نشانگر رضایت مندی خانواده های معمرین بود.

ربانی، اشتغال همزمان با تحصیل را یکی دیگر از برنامه های پیش روی مرکز خدمات حوزه های علمیه برشمرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjm8ev.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما