پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : 12319
منبع : قم نیوز
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد

بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز در آتش نشانی قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: باید آتش نشانی قم با به‌روز ترین و با کیفیت‌ترین محصولات آتش‌نشانی تجهیز شود.
بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز در آتش نشانی قم
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات مهم در این سازمان ارائه آموزش‌های همگانی است که باید در دستور کار قرار گیرد تا شاهد کاهش مشکلات و بلاها باشیم.

وی افزود: در کنار آموزش‌های همگانی به مردم آموزش مسائل روانشناسی به پرسنل نیز از اهمیت خاصی برخوردار است تا بتوانند با روحیه مطلوب‌تر به فعالیت بپردازند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در حال حاضر شیفت‌های پرسنل آتش‌نشانی به صورت یک روز در میان است که باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که نیروها دو روز استراحت کرده و یک روز در محل کار باشند.

ذاکریان تصریح کرد: رفاهیات پرسنل آتش‌نشانی هم امری مهم است که باید مسئولان امر دقت لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی بیان داشت: در سال جاری ۷۰ نیرو به جمع پرسنل آتش نشانی افزوده شد که این روند باز هم ادامه خواهد داشت تا بتوانیم بخشی از مشکلات کمبود نیرو را رفع کنیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم در پایان با اشاره به ضرورت تامین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز آتش‌نشانی گفت: باید سازمان در نظر داشته باشد تا از به‌روز ترین و با کیفیت‌ترین محصولات آتش‌نشانی استفاده کند تا بتواند خدمات مطلوبی را ارائه دهد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcf1mdy.w6d0yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما