کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد

حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران در پروژ‌ه‌های شهری

خبرگزاری فارس , 11 اسفند 1391 ساعت 19:02

قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: باید سرمایه‌گذاری بیشتر در زمینه ماهیت فرهنگی اتفاق بیفتد و ما نیز آمادگی لازم را برای حمایت و دفاع از سرمایه‌گذاران را در بخش‌های مختلف داریم.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آتش زر در مراسم کلنگ زنی پروژه بزرگ مجتمع بین المللی تجاری، اداری و هتل پنج ستاره نگین قم با اشاره به فرا رسیدن ۱۰ اسفند ماه سالروز ورود امام خمینی(ره) به شهر قم بعد از سال‌ها تبعید گفت: هرچه داریم از امام خمینی(ره‌) است و باید قدر این قدم‌ها که موجب آرامش مردم و شهر قم شده است را گرامی داریم.

وی افزود: ما مسئول سرمایه‌داران و متولی بهره‌وری سرمایه هستیم چرا که در حال حاضر سرمایه معنای گذشته خود را از دست داده و رفاه عمومی شکل گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه سرمایه داران و سرمایه گذاران برای ارضای آرزو‌های دینی خود این فعالیت‌ها را انجام می‌دهند ادامه داد: سرمایه‌گذاری و سرمایه‌داری در قم دارای شاخصه‌های کلیدی است که در دیگر جاها کمتر به آن توجه می‌شود.

آتش زر تصریح کرد: یکی از این شاخصه‌‌ها سرمایه گذاری در شهر کریمه اهل بیت، وجود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران است که بازگشت سرمایه در آن برای سرمایه داران تضمین شده است.

سلامت مسئولین شهری شاخصه مهم سرمایه‌گذاری
وی خاطرنشان کرد: سلامت مسئولان در شهر قم نیز یکی از شاخصه‌های مهم برای سرمایه‌گذاری است تا سرمایه‌داران با اطمینان و اعتماد بیشتری در راستای ارائه خدمات مطلوب اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم اذعان کرد: باید سرمایه‌گذاری بیشتری در زمینه فرهنگی اتفاق بیفتد و ما نیز آمادگی لازم را برای حمایت و دفاع سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف را داریم.

آتش زر ابراز داشت: هر کسی که برای ایجاد تنها یک شغل سرمایه گذاری کند سرباز خداست و در جبهه ایجاد اشتغال زحمت کشیده و موجب رونق اقتصادی جامعه شده است.

وی یادآور شد: امید است سال آینده دوران پرباری برای سرمایه و سرمایه‌گذاران بوده و ما نیز آمادگی لازم را برای جذب سرمایه گذاران خارجی داریم.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 12338

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12338/حمایت-همه-جانبه-سرمایه-گذاران-پروژ-ه-های-شهری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir