جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : 12338
رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد

حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران در پروژ‌ه‌های شهری

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: باید سرمایه‌گذاری بیشتر در زمینه ماهیت فرهنگی اتفاق بیفتد و ما نیز آمادگی لازم را برای حمایت و دفاع از سرمایه‌گذاران را در بخش‌های مختلف داریم.
حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران در پروژ‌ه‌های شهری
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آتش زر در مراسم کلنگ زنی پروژه بزرگ مجتمع بین المللی تجاری، اداری و هتل پنج ستاره نگین قم با اشاره به فرا رسیدن ۱۰ اسفند ماه سالروز ورود امام خمینی(ره) به شهر قم بعد از سال‌ها تبعید گفت: هرچه داریم از امام خمینی(ره‌) است و باید قدر این قدم‌ها که موجب آرامش مردم و شهر قم شده است را گرامی داریم.

وی افزود: ما مسئول سرمایه‌داران و متولی بهره‌وری سرمایه هستیم چرا که در حال حاضر سرمایه معنای گذشته خود را از دست داده و رفاه عمومی شکل گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه سرمایه داران و سرمایه گذاران برای ارضای آرزو‌های دینی خود این فعالیت‌ها را انجام می‌دهند ادامه داد: سرمایه‌گذاری و سرمایه‌داری در قم دارای شاخصه‌های کلیدی است که در دیگر جاها کمتر به آن توجه می‌شود.

آتش زر تصریح کرد: یکی از این شاخصه‌‌ها سرمایه گذاری در شهر کریمه اهل بیت، وجود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران است که بازگشت سرمایه در آن برای سرمایه داران تضمین شده است.

سلامت مسئولین شهری شاخصه مهم سرمایه‌گذاری
وی خاطرنشان کرد: سلامت مسئولان در شهر قم نیز یکی از شاخصه‌های مهم برای سرمایه‌گذاری است تا سرمایه‌داران با اطمینان و اعتماد بیشتری در راستای ارائه خدمات مطلوب اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم اذعان کرد: باید سرمایه‌گذاری بیشتری در زمینه فرهنگی اتفاق بیفتد و ما نیز آمادگی لازم را برای حمایت و دفاع سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف را داریم.

آتش زر ابراز داشت: هر کسی که برای ایجاد تنها یک شغل سرمایه گذاری کند سرباز خداست و در جبهه ایجاد اشتغال زحمت کشیده و موجب رونق اقتصادی جامعه شده است.

وی یادآور شد: امید است سال آینده دوران پرباری برای سرمایه و سرمایه‌گذاران بوده و ما نیز آمادگی لازم را برای جذب سرمایه گذاران خارجی داریم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcg7w9q.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما