پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 13302
رئیس شورای شهر قم عنوان کرد

آمادگی کامل شورای شهر برای ورود سرمایه‌گذاران به قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: زمینه‌های سرمایه‌گذاری در قم فراهم شده و شورای اسلامی هم برای ورود سرمایه‌گذاران آمادگی کاملی دارد.
آمادگی کامل شورای شهر برای ورود سرمایه‌گذاران به قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کرده‌اند؛ در این میان باید توجه داشت حماسه فقط توسط ملت محقق می‌شود و مسئولان تنها زمینه‌ساز حماسه‌ها هستند.

وی افزود: برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم از جمله زمینه‌سازی‌های مدیریت استان برای تحقق حماسه اقتصادی در سال جاری است.

رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه در روز قیامت از نعمت‌های الهی سوال خواهد شد گفت: به نظر می‌رسد ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در قم به دلیل موقعیت جغرافیایی و جاذبه‌های مذهبی، از جمله نعمت‌های الهی به شمار می‌روند و در روز قیامت مسئولان و مدیران قم در این رابطه مورد سوال قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: زمینه‌های سرمایه‌گذاری در قم فراهم شده و شورای اسلامی هم برای ورود سرمایه‌گذاران آمادگی کاملی دارد؛ تصویب طرح‌هایی که تسهیلات لازم را برای ورود سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند نشانه این آمادگی است.

آتش‌زر با تاکید بر جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی برای پیشرفت و توسعه قم عنوان داشت: در این میان مسلمانان خارجی فرصت‌های ویژه‌ای را در اختیار دارند و قم یکی از سه شهری در ایران است که سرمایه‌گذاران خارجی مسلمان می‌توانند املاک را در آن به نام خود ثبت کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcirpaz.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما