کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

1200 دانشجوی قمی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس , 16 اسفند 1391 ساعت 18:23

قم نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم از اعزام هزار و 200 دانشجوی قمی به اردوی راهیان نور از هفدهم تا بیست و سوم اسفند ماه خبر داد.


به گزارش قم نیوز، علی‌اصغر فرح آبادی درسخنان خود  با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور اظهار کرد: اعزام کاروان راهیان نور در قالب شش گروه از هفدهم تا بیست و سوم اسفند سال جاری صورت می‌گیرد.

وی از اعزام هزار و ۲۰۰ نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و افزود: چهار کاروان خواهران و دو کاروان برادران به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده و به مدت پنج روز در مناطق عملیاتی حضور خواهند داشت.

مسئول اردوی راهیان نور ناحیه بسیج دانشجویی استان قم خاطرنشان کرد: دانشجویان از مناطق هویزه، طلائیه، شلمچه و اروند و همچنین مناطق عملیاتی والفجر هشت و والفجر چهار بازدید می‌کنند.

وی عنوان داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، توزیع فلش کارت‌هایی در خصوص زندگی شهدا، پخش فیلم، سخنرانی راویان و بازدید از رزمایش فرهنگی رزمی فتح خرمشهر از دیگر برنامه‌های اردوی راهیان نور است.

فرح‌آبادی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های مختلف گفت: نمایشگاهی در اهواز با محوریت سبک زندگی شهدا و نمایشگاهی در خرمشهر با موضوع «ما می‌توانیم» در خصوص پیشرفت‌های علمی و فرهنگی کشور برپا شده است.

وی یادآور شد: شب آخر مراسم وداع با شهدای گمنام در پادگان شهید محمودوند برگزار می‌شود و دانشجویان در این مکان به عزاداری می‌پردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم تصریح کرد: برگزاری این اردوها در رساندن پیام‌های جنگ و دفاع مقدس به نسل امروز تأثیر گذار است.

وی با اشاره به استقبال بیشتر دختران نسبت به پسران از اردوی راهیان نور گفت: بیشتر بودن نسبت دانشجویان دختر به دانشجویان پسر در دانشگاه‌ها یکی از عوامل بیشتر بودن استقبال دختران نسبت به پسران از اردوهای راهیان نور است.

فرح‌‌آبادی خاطرنشان کرد: راویان نباید تنها به جنگ بپردازند بلکه باید خواسته‌های شهدا و رهبری را در قالب نیاز نسل امروز مطرح کنند تا در جذب دانشجویان تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/119/


کد مطلب: 12477

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12477/1200-دانشجوی-قمی-اردوی-راهیان-نور-اعزام-می-شوند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir