چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : 12477

1200 دانشجوی قمی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم از اعزام هزار و 200 دانشجوی قمی به اردوی راهیان نور از هفدهم تا بیست و سوم اسفند ماه خبر داد.
1200 دانشجوی قمی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، علی‌اصغر فرح آبادی درسخنان خود  با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور اظهار کرد: اعزام کاروان راهیان نور در قالب شش گروه از هفدهم تا بیست و سوم اسفند سال جاری صورت می‌گیرد.

وی از اعزام هزار و ۲۰۰ نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و افزود: چهار کاروان خواهران و دو کاروان برادران به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده و به مدت پنج روز در مناطق عملیاتی حضور خواهند داشت.

مسئول اردوی راهیان نور ناحیه بسیج دانشجویی استان قم خاطرنشان کرد: دانشجویان از مناطق هویزه، طلائیه، شلمچه و اروند و همچنین مناطق عملیاتی والفجر هشت و والفجر چهار بازدید می‌کنند.

وی عنوان داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، توزیع فلش کارت‌هایی در خصوص زندگی شهدا، پخش فیلم، سخنرانی راویان و بازدید از رزمایش فرهنگی رزمی فتح خرمشهر از دیگر برنامه‌های اردوی راهیان نور است.

فرح‌آبادی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های مختلف گفت: نمایشگاهی در اهواز با محوریت سبک زندگی شهدا و نمایشگاهی در خرمشهر با موضوع «ما می‌توانیم» در خصوص پیشرفت‌های علمی و فرهنگی کشور برپا شده است.

وی یادآور شد: شب آخر مراسم وداع با شهدای گمنام در پادگان شهید محمودوند برگزار می‌شود و دانشجویان در این مکان به عزاداری می‌پردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم تصریح کرد: برگزاری این اردوها در رساندن پیام‌های جنگ و دفاع مقدس به نسل امروز تأثیر گذار است.

وی با اشاره به استقبال بیشتر دختران نسبت به پسران از اردوی راهیان نور گفت: بیشتر بودن نسبت دانشجویان دختر به دانشجویان پسر در دانشگاه‌ها یکی از عوامل بیشتر بودن استقبال دختران نسبت به پسران از اردوهای راهیان نور است.

فرح‌‌آبادی خاطرنشان کرد: راویان نباید تنها به جنگ بپردازند بلکه باید خواسته‌های شهدا و رهبری را در قالب نیاز نسل امروز مطرح کنند تا در جذب دانشجویان تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdca0yn6.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما